denediklerim

Biten Ürünler---ELANCYL Karın Sıkılaştırıcı-- TONI&GUY İnce tellileriçin Şampuan

18:46

Bugün beni gerçekten hayal kırıklığına uğratan 2 üründen bahsedeceğim.




Elancyl markasının daha önce çatlaklar için olan ürününü kullanıp memnun kaldığımdan bahsetmiştim.Buna güvenerek zayıflama sürecinde olduğum için ve en çok karın,göbek kısmı için bu ürünü yani Karın Sıkılaştırıcısını aldım.Ve masaj aleti ile düzenli bir şekilde uyguladım. Malesef benim lahana yağım 10 basar.Gerçekten üzüldüm, çünkü bir önceki ürün deneyimime güvenerek almıştım.Doğal olarak bir daha alınmıcaklar listesinde..



Bir diğer ürünümüzde Toni&Guy İnce telliler için şampuanı..Genel anlamda bu markanın ürünlerinden memnumum.Mesela Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey'i gibi gibi.. Ürün kendini '' İnce telli saçlar ağırlaştırılmadan nazikçe temizlenmek ve canlandırılmak ister. İnce telli saçlara özel geliştirilmiş şampuan, saçı temizler ve ağırlaştırmadan hacim ve dolgunluk verir.'' olarak tanıtıyor .Saç kremi ile beraber kombine olarak kullandım ama malesef ...




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook