artdeco

Göz Far Baz Karşılaştırması ' Kryolan- Artdeco - Urban Decay '

21:19

Bu sefer bir değişiklik yapıp karşılaştırma yazısı yazayım dedim.Bağzı göz kapakları yağlı olduğu için sürdüğünüz far belli bir süre sonra birikinti yapar.Benim göz kapağım yağlı olduğu için,eğer far kullanacaksam mutlaka baz sürmem gerekir.Göz far bazı farın kalıcılığını arttırdığı gibi rengini de daha güzel ortaya çıkmasını sağlar.Size Kryolan, Artdeco ve Urban Decay'ın bazlarını karşılaştıracağım.

Kryolan ve Urban Decay'ın yapısı krem kıvamında.Sürümleri oldukça kolay.
Artdeco'nun ise biraz daha katı.Kullanımı diğerlerine göre biraz daha uğraştırıcı diyebiliriz.Ama bir o kadar da bereketli bir ürün olduğunu söylemeden geçemicem.
Aralarındaki farkı görmeniz için Mac'ten Fashion Starflash rengini seçtim.
Mac'in bu rengini çok seviyorum.Kutuya baktıgınızda gri-mavi  ama içinde hafif kahve tonları barındıran sürdüğünüzde  mavinin  değişik bir tonuyla karşılaşıyorsunuz.
Gördüğünüz gibi hangi bazı sürersek sürelim hemen hemen aynı sonucu elde ediyoruz.Bloglarda Urban Decay'ı övdükleri için almıştım.İnanın bana hiçbir far bazının birbirinden çok fazla bir farkı yok.Bu aralar The Balm'ın yeni çıkardığı baz da çok meşhur.Henüz kendisiyle karşılaşamadım ama eminim oda güzel sonuç veriyodur.Sizin için hangisi cebinize uygunsa onu alın derim..
Sevgilerle..




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook