mim

İlk Mim Etkinliğim

17:29

Kozmetik Tutku'nun hazırlamış olduğu mim etkinliğinde yaseminemerhabade.blogspot.com 'la eşleştim.Bazı aksaklıklardan dolayı ancak bugüne gerçekleştirebildik :) Bu benim ilk mim'im o yüzden heycanlıyım :) Ben lafı uzatmadan Sevgili Yasemin'in sorularına geçiyorum.



1)Kendinden kısaca bahsetmen gerekirse...

-En çok zorlandığım şeylerden biridir kendimden bahsetmek..Ortaya karışık bir şekilde bahsedeyim.Yaşını göstermeyen,bakımlı,Fransızca aşığı,araştırmacı,güleryüzlü,haksızlığa asla tahammül edemeyen,freelance makyöz, 2.kez üniversite öğrencisi aynı zamanda babasının yanında çalışan işçi :)


2)En büyük iyi ki'n ve en büyük keşke'n nelerdir?

-En büyük iyi'kim Babamın kızı olmuş olmam..

En büyük keşke'm geriye dönüp baktığımda kaçırdığım büyük fırsatlar için o zamanla keşke daha akıllı olsaymışım dememdir ..

3)"Makyaj çantamda ..... olmadan olmaz." dediğin ürün nedir?

-Kesinlikle Rimel!

4)Blogunla ilgili en büyük hayalin nedir?

-Gerçekten okuyan herkesin yazdıklarımdan keyif alması ve bir nebzede olsa faydam olması.

5)İlk makyaj malzemenle ne zaman tanıştın?

- 8 yaşındayken annemin makyaj malzemelerini sürerdim O zamandan belliymiş makyaja düşkünlüğüm :)Ama tabiki gerçekten makyaj yapmaya başlamam sanırım 17-18 idi.

6)Bir makyaj malzemesinde en çok dikkat ettiğin şey nedir?

-Aldığım ürününe göre değişir.Ama son zamanlar da mümkün olduğunca dermokozmetik ve mineralli ürünler seçmeye çalışıyorum.Bunun dışın da eğer rimel alıcaksam fırçasına dikkat ederim.Ruj ise kalıcılığına,allık alırkende koklama huyum vardır :) Ve son kullanma tarihine bakmadan asla almam!

7)İleride kozmetikle ilgili bir iş yapmak ister misin? Böyle bir imkanın var mı?

-Hayır yapmak istemem.Yapmak isteseydim çoktan işyerim hazır olurdu.Benim hayalim şu ana kadar Türkiye'de olmamış bir konsept (içinde kozmetiği ilgilendiren kısımda var tabiki )ama gerçekten onun için yüklü bir miktar gerekiyor.Belki bir gün olur ve burdan sizlere paylaşırım


Sorular için Yasemin'e çok teşekkür ediyorumm veee bende de onu mimliyorumm :)


Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook