denediklerim

L'oreal Inoa 5.31 Saç Boyası

19:03

Şu an saçıma bakıp bakıp mest oluyorum.Efendim ben yaklaşık 3 sene önce Saç Bakımı ve Yapımı yani Kuaförlük kursuna gitmiştim.Kurs hocamız sağolsun bize herşeyi öğretti.Ama ben saç boyası ve kesim konusunda iyiydim.Kimi arkadaşımda fön,maşa yada topuzları çok güzel yapardı.Neden bunu anlatıyorum gerek kursta olsun gerekse kendim veyahut arkadaşlarımda çoğu boyayı denemişimdir.Şunu söyleyebilirim ki saç boyası gerçekten saçın yapısına göre farklılık gösteriyor.Benim çok beğendiğim bir marka sizde farklı etki yaratabiliyor.Bu yüzden saç boyaları hakkındaki yorumlar tamamen kişiseldir.Gelelim ürünümüze..

L'oreal Inoa saç boyasının amonyaksız olduğunu söylüyor ve saçınızın yapısını koruduğunu vaad ediyor.Ürün kokusuz olduğunu idaa ediyor ama ben hayatımda böyle bir saç boyası kokusu duymadım.Saçı gerçekten parlak gösteriyor.Benim kendim için aldığım renk 5.31.Saçımda daha  öncesinde açık kahve üstüne ışıltılı gölge vardı.Onun üstüne kahve tonlarında boyamıştım ama denizden sonra renkte açılma oldu.5.31 Açık kahve dore küllü diye geçiyor.Renk ışıkta da güneşte de çok güzel yansıtıyor.Ben inoa serisinden gayet memnunum ..
Sevgilerimle..



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook