benefit

Sephora Alışverişi

17:16

Manikür yaptırmaya gittiğimde Sephora'dan ufak bir alışveriş yaptım.%20 indirim hakkım varken yararlanmamak olmazdı  :) Biz bayanlara indirim demeye görmeyin :)

Benefit'in cilt bakım ürünleri çıkalı baya oldu.Ama o zamanlar elimde ürün olduğu için almak istememiştim.Gündüzleri göz altıma Clinique Superdefense spf 25 sürüyordum. Ama nedense son zamanlarda gözlerim sulanmaya başladı.Bu yüzden Benefit'in   ' ıt's potent' kremini denemeye karar verdim.Yazısı daha sonra mutlaka gelicek.
Bir diğer ürün ise Sephora'nın mineralli pudrasını aldım.Çok fazla pudra kullanan biri değilim.Ama zaman zaman kullanmak istediğim için değişiklik yapayım dedim.Bu arada elimin altında dünya kadar pudra var :)

Sally Hansen'da bakım yaptırıpta ürününü almamak olmazdı.Adı üzerinde olan 60 saniyede kurutucu ve oje soyulmayı engelleyici cila olan ürününü aldım.Topluca bir Sally Hansen ürün açıklaması yapacağım :)

Bunlarda bana verilen ufak testerlar.

Benden şimdilik haberler bu kadar..
Sevgilerle..







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook