alışveriş

Sephora Alışverişi vol54932377 :) ve diğer Alışverişler

18:29

Sephora'ya girişim yasaklanmalı benim ya! Böyle girişe resmimi assınlar ,bu bayan geldiğinde hemen kapı dışarı edilsin falan desinler .:):) Neyse ben hemencik ne almışım ona geçeyim:)




Efendim Benefit'in Rockateur allığını duymayan kalmamıştır sanırım.Rengi gerçekten çok güzel .Çok doğal bir duruşu var .Şeftali ve pembe tonu karışımı.Işıltılı gibi dursa da sürdüğünüz zaman aydınlık veren bir parlaklığı var.Bir diğeri de Sephora'nın yeni çıkardığı eyeliner.Aslında bu fırça tipli eyeliner 'larla aram yoktur.Beni cezbeden kısmı sürüldüğünde  parlak kalması. Eyeliner 'lar için ayrı bir yazı düşünüyorum bunuda içine eklerim.

Sephora'nın dışında neler almışım bakalım?

Kiss'in Rimel'ine bayıldım! Hemen açıp denedim.Genelde eğik uçlu fırçaları en son kirpikleri kaldırmak için sürerim.Bunu tek başına sürdüm kirpikler hopp havada..

Gratis'e uğramadan olmaz değil mi ?Essence'in 1 rimel alana 1 rimel bedava kampanyasından yararlanıp bir rimel sapığı olarak almasam olmazdı :)


Aktarcı'dan almam gereken ot ve yağlar vardı.Bu yağı çok uzun zamandır istiyordum.Çünkü soğuk press ürününü bulmak çok zor.Bunu ne için aldın diye sorarsanız, saçım için.Ama Hindistan cevizi yağının kullanım alanı çok fazla,faydası da



Veeee Real Techniques fırçalarım,Sleek Kontür Seti, Elf Primer Eyeshadow.Bunlar için ayrıca DBMS Derya'ya teşekkür ederim..





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook