ankara

4-8 KASIM 2013 ANKARA ÇANKAYA HALK EĞİTİM'DE BAKIM GÜNLERİ-- 2 ŞANSLI KİŞİ ARANIYOR :)

22:03

Herkese Merhaba ;
Bu yazı özellikle Ankara'daki  bakımına düşkün bayanları çok mutlu edicek :) Çünkü içinde 2 tane süpriz barındırıyor.Ama öncelikle Çankaya Halk Eğitim'in Ankara'lı bayanlara hazırladığı bakım günlerinden bahsetmek istiyorum.






Çankaya Halk Eğitim Merkez'i içinde çok çeşitli kurslar barındıran bir eğitim kurumu.Daha fazla bilgi almak isterseniz web sitesine tıklayabilirsiniz.Bu sene ilk kez düzenledikleri bakım günlerini 4-8 Kasım arası ziyaret edebilirsiniz
 Gitmeden önce arayıp randevu almanızda fayda var .

Eğer Ankara'daysanız şanslı 2 kişiden biri olabilirsiniz :)

Bu postu duyurduğunuz her sosyal paylaşım alanından 1 hak kazanıcaksınız ,ve toplamda yaptığınız duyuruları bu postun altına yorum olarak yazan talihli bir kişi  Mini Cilt Bakımı kazanıcak. 1 Kasım'a kadar yorumlarınızı bırakabilirsiniz.

Bir diğer süprizimizde 4-8 Kasım Bakım günlerinde gidip herhangi bir işlem yaptıran okuyucularımdan şanslı bir kişi Ücretsiz Parafinli El Bakımı kazanıcak.(Bakım günlerinden sonraki günlerde ) Bunun içinde yapmanız gereken, gittiğiniz zaman size verilen fişlerin resmini bana çekip yolladığınız da ben burda numaralandırıp kazananı ilan edicem .

Anlaşılmayan birşey olursa lütfen iletişim kısmından bana ulaşınız.
Sevgilerle..



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook