bobbi brown

Bobbi Brown Natural Brow Shaper- Kaş Rimeli

00:55

Herkese Merhaba

Sizlere bugün kısa zamanda aldığım ama gerçekten çok memnun kaldığım Bobbi Brown'un kaş rimelini tanıtmak istedim.Kaşlarımızın şekli ve kirpiklerimizin dolgunluğu makyajımızda önemli bir rolü var. Bu nedenle, kaş ve kirpiklere zaman zaman özel bakım uygulamak gerekiyor. Çeşitli markaların güçlendirici özellikli ürünleri ile bu bakımları yapabiliriz. Ayrıca, besleyici özelliğe sahip rimelleri kullanarak daha kuvvetli kirpiklere sahip olabiliriz. 




Aslında kaşlarımın renk olarak bir sorunu olmasa da malesef kaşlarımın aşağıya düşmesinden şikayetçiydim.Sağolsun Bobbi amcamla bu sorunu ortadan kaldırdık :)




Dediğim gibi benim ihtiyacım kaşlarımı sabitlemekti ve bu konuda gayet başarılı.Şeffaf olanıda vardı ama ben  kaşlarıma uygun olan Mahogany rengini aldım.Ürün alırken yanlış hatırlamıyorsam yağmur yağdığında bile kaşımın şeklinin bozulmayacağını söylediler.Bunun için yağmuru beklemek lazım :)

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim X markasının  Y ürününden daha başarılı ve fiyat olarak da uygun.(Matematiksel denklem gibi oldu :)

Bir daha alırmıyım ? Kesinlikle Evet

Sizin kullandığınız kaş rimeli varmı ?Ve memnunmusunuz?

Sevgilerle..




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook