cilt bakımı

GlamGlow Arındırıcı Çamur Bakım Maskesi

22:27

Glamglow'la tanışmamız Sephora'dan aldığım cc göz kremi+ concealer' ın bende yaptığı  tepkiyi söylemek için mağazaya gittiğimde başladı.Bu arada göz altı kremi için şunu söyleyebilirim.Yetkililer ilk kez böyle bir durumla karşılaştıklarını ve firmaya iletceklerini söylediler.Bu beni gerçekten çok memnun etti.O yazımda da ifade ettiğim gibi kullanan kimseyle karşılaşamadığım için bu ürünün sadece bende mi tepki verdiğini ancak zamanla anlayabileceğim.Neyse efendim konumuza dönelim.Kolay kolay ben bir ürünü ilk kullandığımda beğenmem yani zaman geçmesi gerekir ki doğru  yorum yapabileyim, olması gereken budur.Ama ben bu maskeye aşık oldum! Daha iyisini bulana kadar kesinlikle favori maskem oldu.


İlk önce ürünün kendi tanıtım yazısı ne demiş onu görelim:

Mucizevi ürünün formülünde; Cannes, St. Tropez ve Monaco şehirlerinin yakınlarındaki Akdeniz kıyılarından çıkan deniz kili, volkanik ponza taşı ve patent başvurusu yapılmış bir kompleks olan TEAOXI™ yer alıyor. TEAOXI™ kompleksi cilde düzenli olarak bir antioksidan karışımını serbest bırakıyor. Bu kompleks sayesinde, kolajen sentezi aktifleşerek, uygulama sonrası, 10 dakika içerisinde cildiniz etkileyici derecede sağlıklı, aydınlık ve canlı bir görünüme kavuşuyor. 
Kadın-erkek, tüm cit tipleri için uygun olmasının yanı sıra haftada 2-3 kere veya cildin ihtiyacına göre kullanılması tavsiye ediliyor. Özel formüllü maskenin içeriğindeki yeşil çay cildi serbest radikallerden koruyup ve nemlendirerek ciltteki fazla yağı emiyor. Maskenin özünde yer alan ponza taşı ve volkanik mineraller ise cilde detoksifiye edip canlandırıyor. Mucizevi ürünün formülündeki deniz killi hoş bir karıncalanma hissi uyandırıp kolajen sentezini artırıyor.



Bu maske Holywood ünlülerin tercih ettiği bir maskeymiş.Ambalajının çekiciliği baş döndürüyor.2 çeşit maskesi var .Siyah olan arındırıp,gözenekleri temizlerken beyaz olanın farkı gözenekleri sıkılaştırması.Bir daha ki sefere onu almayı düşünüyorum.


Ürünün kapağını açtığınızda çok hoş okaliptüs gibi güzel bir kokusu var.( bu nasıl bir cümle bende anlayamadım :) Ürünün bir diğer özelliği de erkeklerinde kullanabiliyor olması.


Ürünün içinde çıkan talimatta ürünü önce karıştırmamız gerektiğini söylüyor.Maske  yüzünüzde kuruduktan sonra ciltte hafif karıncalanma hissi yaşıyorsunuz.Maskeyi şu ana kadar 3 kez uyguladım.

Veee sonuç

Bütün samimiyetimle söylüyorum.Maskeyi yıkadım cildim ışıl ışıl parladı.Glow demelerinin sebebi bu olsa gerek.Gözenekleri temizleme konusunda da başarılı.Kendisi hayatımın maskesi olarak şu an favorilerimde yer alıyor.Tek eksi özelliği ürünün gramajının azlığı :( ama yapıcak bir şey yok .Verdiğiniz parayı kuruşuna kadar hakediyor.

Bu ürüne mutlaka şans vermelisiniz..

Sevgilerle...

*Ürün sadece Sephora mağazalarında satılıyor bilginize..




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook