m.a.c

M.A.C 2013 Yılbaşı Koleksiyonu'ndan You've got it Ruj- Frost Lipstick

14:34




Bugün bir önceki yazımda bahsettiğim  M.A.C 'in  2013 yılbaşı koleksiyonundan olan You've got it ruju ile karşınızdayım.



Aslında bu koleksiyondan Private Party ruju ve bunun arasında gidip geldikten sonra bunu almaya karar verdim. Renk olarak ilk bakışta koyu tonda duruyor gibi gözüksede aslında biraz holografik yapıya sahip.Ve kesinlikle koyu göz makyaj yaptığınızda nude rengin dışında da kullanılabilicek alternatif  bir renk !



Kokusunuda yapısınıda gayet sevdim.Ama sanki bana nemlendirmesi bakımından biraz eksik gibi geldi.Bunu ilerleyen zamanlarda daha iyi anlayabilirim.

 Resim Kaynağı (  http://www.temptalia.com/mac-divine-night-lipsticks-reviews-photos-swatches)

Rengini dudakta nasıl durduğunu biraz kavrayabilmeniz açısından Temptalia'dan örnek alıp koydum.Benim dudak rengim farklı olduğu için tam böyle durmuyor.

Ben bu rujumu çok sevdim ve iyi ki bunu seçmişim !

Sizin yılbaşı koleksiyonundan favori rujunuz hangisi ?








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook