göz kalemi

M.A.C 2013 Yılbaşı Koleksiyonu'ndan Mystery Göz Kalemi- Kohl Power Eye Pencil

15:21

M.A.C 'in bu sene çıkardığı 2013  yılbaşı koleksiyonundan haberi olmayan yoktur sanırım :) Bu seneki kolleksiyonunu genel anlamda başarılı buldum.Farların rengi çok güzel olmasına rağmen , malesef beni bu kalem ve daha sonra paylaşacağım ruju kadar etkileyemediler.Koleksiyonda yanılmıyorsam 4 çeşit kalem mevcuttu.Takip edenler beni bilirler ki yeşil ve turkuaza karşı bir düşkünlüğüm vardır.Bu yüzden bu kalemi seçerken ki zaafımda bu renklerden  dolayıydı.


Fotoğrafta da görüldüğü gibi ilk karşımıza mavi tonunda bir renk çıkıyor.

Rengini tam görebilmeniz için farklı ışıklarda çekmeye çalıştım.




Kalıcılığına gelirsek tüm gün bazsız bir şekilde akmadan kaldı.Ama renginin daha belirgin olmasını istersek bazlı kullanırsak daha güzel bir sonuç ortaya çıkıyor.Ben gerçekten çok sevdim.

Bu arada bloğumda çok yakında M.A.C in çok güzel bir yılbaşı çekilişi olucak.Kaçırmamanızı tavsiye ederim.:)

Sevgilerimle...






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook