çıkmayan kalem

TARTE 6'lı Kalem ve Mascara Seti

21:13

Uzun bir aradan sonra Herkese Merhaba,
Bu postta  Tarte  markasının , (malesef  henüz Türkiye'de satışı resmi olarak başlamamıştır)   yılbaşı için çıkardığı bir koleksiyonundan bahsedeceğim.Aslında allıklarıyla meşhur olan bu markanın kalem setini almaya karar vererek   şans vermek istedim.Ve gerçekten neden bu kadar geç kalmışım dediğim bir marka oldu kendisi! Ve diğer siparişlerimi verdim çoktan :)


Ürüne neden bu kadar vurulduğumu açıklıyorum.Hani yıllarca bir kalem ararız ,sürdüğümüz gibi kalsın biz yıkayana kadar çıkmasın.İşte o kalemler bunlar.Üretmişler sonunda :)


Setin içinden 3'ü ince 2'si kalın kalem ve 1 adet mascara çıkıyor.Kalemlerin kalıcılığını görünce, rimelinide de bir heyecanla denedim.Rimelin fırçası çok hoşuma gitti.


Ama malesef beni tatmin eden bir sonuç yakalayamadım.Mascara güzel ama alınmaya değer bir ürün olarak göremedim.Belki de bu benim bir sürü rimel kullandığımdan  dolayı bir durum olabilir.



Kalemlerin rengi kesinlikle sevdiğim renkler.Tombiş olanlarda  fotoğraftada görüldüğü gibi  parıltılık mevcut.Diğerleri mat renklerde.Dikkat edilmesi gereken tek husus gerçekten çok dikkatli bir şekilde sürmek gerekiyor,eğer yanlışlıkla taşırırsanız veya çizerseniz silmek için çaba harcıyorsunuz .Bunun dışında hiçbir olumsuz özelliğe sahip değiller.Ben çok ama çok sevdim !

Türkiye Sephora'ya gelmesi için bir an önce dua ediyorum :)

Sevgilerimle...




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook