gosh

GOSH Mineralli Renkli Pigment

11:43

GOSH ürünlerine daha önce denk geldiniz mi bilmiyorum ama  pigmentleri olağanüstü ! 



Şu ana kadar , Danimarka menşei kozmetik markası olan Gosh'un sadece pigmentlerini kullandım .Ama diğer ürünleride pigmentler kadar başarılı mı merak ediyorum.



Bende ki rengi Azure .Su yeşili , turkuaz karışımı bir renk.

Sürümü oldukça kolay,içinde parapen ve parfüm içermiyor.



Kalıcılık konusuna gelirsek; baz kullanmadan yaklaşık 5-6 saat kadar uçmadan gözünüzde kalıyor.Buda yeterli oluyor zaten.Baz sürdüğünüz zamanda siz silene kadar gözünüzde :)



Bu pigmentle yaptığım makyaj örneği.




Ben çok severek kullanıyorum .Denk gelirseniz şans vermenizi isterim .Hatta başka ürünlerinide bulursanız benide haberdar ederseniz çoookk mutlu olurumm .


Sevgilerimle... :)










Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook