l'oreal

L'oreal False Lash Wings Midnight Blacks Maskara

22:54

Loreal'in bu rimelini alışveriş sırasında ' aa bide bunu deniyeyim' diyerek aldım.Açıkcası alırken çok fazla bir beklentim yoktu.Ve alıp kullandıktan sonra dediğim şey gerçekten ben nasıl bunu gözümden kaçırmışım oldu.



  



Kirpikleri koza lifleriyle görünümünü uzattığını ve çift kanatlı kelebek etkisiyle dışa doğru kıvırdığını idaa ediyor.



Kirpiklerde kelebek etkisi yarattığı doğru mu ?  Bence doğru.Beni takip edenler bilirler ki kirpiklerimin uzunluğundan dolayı karışıklık sorununa çözüm bulamadım.İlk defa bir rimeli sürüdüğümde daha az karışık oldu.Bu beni çok mutlu etti !


Bu bir kat sürülmüş hali.Bu hali bile gayet güzel .



Buda 2 kat sürülmüş hali.



Dediğim gibi beni gerçekten şaşırtan bir rimel oldu.Ve kendisini çok çok sevdimm...




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook