m.a.c

MAC RiRi Holiday Kolleksiyonu

10:58

Herkese Merhaba;

Dün  MAC'in yeni çıkan kolleksiyonunu hem denemek, hem de ürünleri hakkında bilgi almak  üzere davetlisiydim. MAC RiRi Holiday ; dudak , göz ve ten için metalik ve cüretkar renk tonlarından oluşan  göz alıcı bir kolleksiyon.


Kolleksiyon'un içinde 2 Farklı Far paleti, 1 Bronzing Pudra, 3 Farklı ruj, 1 oje , 1  Double-ended fırça ve 2 Farklı Eyeliner'dan oluşuyor.


Bronzing Powder bana göre Kolleksiyon'un  en gözdesi.




Hafif ışıltılı altın-kahve tonunda olan bu pudra , ten rengini vurgulamak veya bronz olan kişilerde bronzluğu daha vurgulamak için hazırlanmış.Ben beyaz tenli olduğum için benim gibi olanlarda kontürleme için mat kısmından yararlanabilir düşüncesindeyim.Ama bana göre bu ürün esas bronz, esmer kişilerin favori ürünü. Rihanna'nın yüzündeki duruşuna bakar mısınız ?


Kolleksiyonun bir diğer parçasıda içinde 5 ton barındıran 2 farklı Far paleti.

Veluxe Pearlfusion Phresh Out



Bu far paletini daha doğal görüntü sağladığı için diğerinden daha çok sevdim.İçindeki renkler şampanya ,ışıltılı şeftali altın,siyahlaştırılmış mürdüm, ışıltılı pembe ve mor leylak .Birbirleriyle uyumlu olan renkler oldukça ışıltı bir görünüş sağlıyor.


Veluxe Pearlfusion 2X Dare


İçindeki renkler beyaz gümüş,koyu gri mavi, bej gri, ışıltılı çimento ve kristal leylak rengi olarak geçiyor.


Ve sanırım ruj severlerin en çok sevdiği kısıma geldik :)



Kolleksiyon'un gözdesi tabiki Riri Woo ama bence diğerlerinin de hakkını yememek lazım.Resimde  en üstteki renk olan Pleasure Bomb ve onun  altındaki Bad Girl ' de güzel renkler.

Bu aralar ojeyle alakam olmadığından mıdır nedir onun resmini çekmeyi unutmuşum :) Halbuki benim için tırnağa sürülmüştü :)

2 Farklı Eyeliner ve 1 Double-Ended fırçasına gelicek olursak ; 


Fırçanın bir tarafı krem ürünlerin  dağıtılması ve uygulanması için  yoğun ve oval olan 217 Blending Brush diğer tarafı ise 239 Eye Shader Brush.

Eyeliner'ların  su bazlı ve su geçirmez özelliğinin yanı sıra 'Sihirli Aplikatör Ucu' sayesinde titreme ve bulaşma yapmadan kolayca uygulanabilir olması imiş.Renkleri beni pek cezbetmediği için sadece resimlerini çektim :)


Siz bu kolleksiyondan  neyi beğendiniz ?

Bu yazının altına yorum yaparsanız çok sevinirim.Çünkü sizi yakın bir zamanda çok güzel bir süpriz bekliyor olucak :) 


Sevgilerimle...




















Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook