makyaj

Maybelline Up In Smoke Make Up Kit

23:32

Maybelline'nin   Yılbaşına Özel sınırlı sayıda çıkardığı  Smoky Makyaj Kitine Boyner'de karşılaştım.



Bakalım setimizin  içinde neler varmış.



Kapağını açtığınız zaman karşımıza 4 adet smoky makyajı yapmamızı sağlayan far, bir adet siyah göz kalemi bir adet nude gloss, bir adet pembe allık ve iç kısmında da  highlighter pudra mevcut.



Farların rengi nude-koyu gri-siyah ve siyah simli .İlk koluma swatchladığım zaman farların kalitesinden şüphe etmiştim.Ama makyajı yapıp bütün gün dolaştığımda hakiketten kalıcılıkları konusunda tebrik ettim.Bu setin içinde gerçekten en başarılı olan bölümü far kısmı.




Bir diğer kısım fiyatına göre gayet başarılı bulduğum bölümü aydınlatıcı pudrasıydı.İçinde hafif ışıltılar olması ama yüzde ışıl ışıl parlamamasını çok sevdim.




Gloss rujları pek sevmem ama denemek adına sürdüğüm bu nude gloss malesef sınıfta kaldı.Zaten gloss olarak şu ana kadar kalıcı olarak bir tek Kryolan'ı gördüm,denedim,kullandım :)

Siyah göz kalemi gerçekten beni şaşırtan bir diğer ürünüydü.Hem tam siyah renkte olması hemde gün boyu akmaması benden + puan aldı.


Malesef beni en çok üzen bir diğer bölüm ise allık kısmı.Yanağıma sürene kadar canım çıktı.Renk verme konusunda pek başarılı bulduğumu söyleyemem.Üstelik hemen uçup gitti :(


Buda tamamen bu setle yapılan makyajım.


Genel olarak söylemem gerekirse fiyatına göre gerçekten alınabilicek bir ürün.Allık ve gloss dışındaki ürünlerin performansları gerçekten başarılı.

Eğer kitin içindekilerden elinizde mevcut değilse kaçırmamanızı tavsiye ederim.

Sevgilerimle...
















Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook