MiM'LeNDiM :)

21:56

Blog dünyasına girdiğimden itibaren bu 2. mimlenişim. Sağ olsun  Miss Poine arkadaşım beni unutmamış ve mim etkinliğine benide eklemiş :) Burdan ona öpücüklerimi yolluyorum veee hemen sorulara geçiyorum. 

1- En sevdiğin renk?

-En sevdiğim renk yeşil-turkuaz rengi Ama siyah'ta 

favorimdir.

2- En sevdiğin çiçek?

- Zambak :)

3- En sevdiğin yemek/sebze/içecek?

- Etli Yaprak Sarması/Brokoli/Soda

4- En sevdiğin yerli/yabancı şarkı?

-Sezen Aksu'nun tüm şarkıları

-Bryan Adams-Everything I do (Yıllanmış şarkıdır 

ama hiç bıkmadım)

5- En sevdiğin komedyen?

-Babam :) Öyle ince espriler yaparki Cem Yılmaz halt 

etmiş :) Ha birde Derya diye bir arkadaşım var oda 

doğal güldürücüm benim :)

6- En sevdiğin kız/erkek ismi?

-KIZ: Siray ( Ben doğmadan önce adımı Siray 

koyucaklarmış ama olmamış o yüzden Siray ismini 

severim Kimsede kolay kolay duymadım da.

ERKEK: Sadık


7- En sevdiğin kitap?

-Küçük Prens

8- En sevdiğin yerli/yabancı oyuncu?

-Uğur Yücel

-Johnny Depp

9- En sevdiğin yerli/yabancı film?

-Issız Adam

-Melekler Şehri

10- En sevdiğin yerli/yabancı dizi?

Eskilerden Süper Baba Şimdiler de Aramızda Kalsın

Eskilerden Mavi Ay Şimdiler de  Lost  (Gerçi buda

 eskidi ama :)

11- En sevdiğin yerli/yabancı şehir?

-Deniz Kenarı Olan Tüm şehirler 

-Paris

12- En sevdiğin gazete/gazeteci?

-Gazete yok

-Gazeteci Yılmaz Özdil

13- En sevdiğin mevsim/gün/ay?

-Sonbahar/Pazar/Eylül

14- En sevdiğin kıyafet/kıyafet tamamlayıcı/takı?

-Bu soruyu tam anlamadım ama kıyafet olarak 

Pantolon diyebilirim sanırım-Fular-Küpe

15- En sevdiğin makyaj malzemesi/bakım ürünü?

-Kesinlikle Rimel-Nemlendiricim

16- En sevdiğin çizgi karakter?

-Mickey Mouse 


17- En sevdiğin anı?

-Zor soru bu :) Şu an aklıma gelmiyor

18- En sevdiğin özelliğin?

-Zeki olmam :)

19- En sevdiğin his?

-Banyodan sonra temizlenmiş olmanın verdiği 

temizlik hissi :)


20- En sevdiğin canlı?

-Bütün canlıları seviyorum :)


Bende bunu okuyan herkesi mimliyorum :)











Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook