alkali su

İngiliz Karbonatı - Alkali Su

10:00

Herkese Merhaba,
Yeni yılın ilk yazısını İngiliz Karbonat'ına ayırdım :) Instagram'da resmini paylaştıktan sonra ,arkadaşlar gerçekten çok merak ettiler ve bu yüzden yazıyı erkene çekip , deneyimlerimi paylaşmak istedim.


Aslında İngiliz Karbonat'ı ile  Dr Ayşegül Çoruhlu'nun '' Tokuz Ama Açız'' adlı kitabını okuduktan sonra tanıdım.
En basit şekilde diyebilirim ki İngiliz Karbonatı içtiğimiz suyu alkali su yapmayı sağlıyor.Suyun hayatımızdaki önemini vurgulamama gerek yok sanırım .Bu yüzden içtiğimiz suyun ph dercesi 8 civarlarında olması gerekiyor. Vücudumuzdaki tüm canlı hücreler atık üretirler. Yiyeceklerimizden aldığımız tüm besinler her bir hücremize dağılır ve bunlar oksijen ile yanarak bize yaşamamız için gereken enerjiyi sağlarlar. Besinler hücrelerimizde yandıktan sonra ise atık olurlar. Yediğiniz iyi ya da kötü tüm yiyecekler atık üretirler. Yiyeceklerin iyi ya da kötü olarak sınıflandırılmasında onların oluşturduğu atıkların miktarı ve özellikleri dikkate alınır. Bunun yanısıra metobolizmamızdaki birçok hücre ve eski ölü hücrelerde atığa dönüşürler.
Vücudumuz bu atıkları idrar ve terleme ile dışarı atabiliriz. Temel olarak tüm atıklar asidiktir ve bu nedenle de içitiğimiz suyun ph dercesi 8 civarında olmalıdır ki vucüdumuzdan bu atıkları atabilelim. İnternette araştırdığınız zaman daha detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz. Öncelikle yakınımdaki 2 kişi ile birlikte bu suya başladıktan sonraki değişimleri tek tek maddeler halinde yazmak istiyorum.

-Çok dengesiz bir şişkinliğe sahiptim.Ve vücudum ödem tutma konusunda mükemmeldi ! .Alkali suya başladıktan sonra inanılmaz derece ödemden kurtuldum.Bu sonuç bile bana yeter.

-Zayıflama sürecinde de bana yardımcı olduğunu hissettim.Çünkü alkali suyu içmeye başladıktan sonra su içme iştahınız artıyor.Eğer su içmekte zorlanıyorsanız kesinlikle sonuç alıyorsunuz.

-İdrarınızda değişiklikleri görebiliyorsunuz.Ben açık açık yazmıyım ama vücudunuzdan resmen atılması gereken herşey atılıyor.

-Yakınımdaki X kişide mide yanma olayını ortadan kaldırdı.Ve bağırsakları müthiş derecede çaışmaya başladı.

-Çok ilginç gelicek ama tırnağımla ilgili kırılma ,uzamaması vs gibi sorunlarım vardı.Ve aklınıza gelebilicek herşeyi yaptım,her markanın ürününü denedim ve sonuç alamıyordum.Alkali suya başladıktan sonra tırnaklarımdaki sorunlar yavaş yavaş gitmeye başladı.Ve kullandığım ürünler sonuç vermeye başladı.

-Dinlenmeye zamanım olmadığı için uykumu malesef düzgün alamıyorum.Bu yüzden de sabahları çok dinç kalkamıyordum.Ama şu an aynı şekilde uyku saatlerim olmasına rağmen sabahları çok rahatlıkla uyanabiliyorum.

-İlk günler ishal gibi bir durumla karşılaşılabiliyor .Ama araştırmam sonucu bunun iyiye işaret olduğunu öğrendim.Vücuttaki asitleri temizlediğinin göstergesiymiş.

-Yakınımdaki X kişide gözle görülür şekilde gaz olayını bitirdi.

Yazdıklarım benim ve yakınımdakilerin gerçek deneyimleri.Daha da farklı sonuçlarla karşılaşcağıma inanıyorum.Ve hayatımı alkali beslenme şekline göre düzenlemeye çalışıyorum.

Nasıl yaptığıma gelirsek ;

Eczaneden aldığımız İngiliz karbonatından 1 tatlı kaşığı alıp 1.5 lt suyun içine koyup karıştıyorum.Tadı tabiki içtiğimiz sudan farklı oluyor.Ama kesinlikle içilmek gibi bir durum olmuyor.Zaten alıştıktan sonra diğer suların tadı size tuhaf gelmeye başlıyor :) Daha da başka tecrübeler edindikçe mutlaka paylaşacağım.


Bu arada fiyatı 3.5 tl .Suyun rengini değiştirip değiştirmediğini soranlar vardı.Onlar içinde fotoğrafını çekip koydum.


Gerçekten bu kadar geç keşfettiğim için pişmanım.İç sağlığımız güzel olmadıktan sonra neye yaramış cilt bakım ürünleriydi,makyaj ürünleriydi :)

Eğer denemek isterseniz yada deneyimleriniz var ise benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum..


Sevgilerimle...




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook