göz altı kapatıcısı

Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Concealer - Kapatıcı

01:12

Herkese Merhaba,
Bugün  Maybelline'nin Türkiye'ye henüz gelmemiş kapatıcısını tanıtmaya çalışacağım.Öncelikle bu ürünü tipi için aldığımı itiraf etmeliyim  :)



Aslında bu kapatıcının en temel özelliği  göz altı koyuluklarını kapatıp tedavi etmesi ve  aynı zamanda kırışıklıklarıda  inceltmeye çalışması . Sadece göz altı dememde çok doğru olmaz çünkü cilt kusurlarınızada uygulandığında aynı durumu vaad ediyor.İşin açıkcası benim göz altı morluk-koyuluklarım yada ciltte belirgin kusurlarım yok.Bu yüzden ben sadece göz altı olarak kullandım.Bende ki rengi 120 numaralı Light idi.Bana biraz açık oldu .Bir tık koyusunu alsaymışım daha uygun olurmuş.


Başta da belirttiğim gibi tipini beğendiğim için aldım.Yaptığım doğru bir hareket mi ? Tabi ki hayır.Bu konuda lütfen beni örnek almayın :) 
Öncelikle resimlerle uygulamamı ve aradaki farkı göstereyim .


Önce göz altlarımı nemlendirdim.


Azar azar gözaltlarıma sürdüm.


Dediğim gibi biraz açık kaldı ama genede sevdim .


Bu resmi özellikle çektim çünkü kendi aplikatörü ile uygulandığında gözaltındaki çizgilere malesef doluyor :(


-Ürünü Beauty Blender süngeriyle uyguladım.Göz altlarımdaki çizgiye dolma olayı ortadan kalktı.

-Göz altına verdiği sağlıklı ,parlak , tazelenmiş görüntüyü gerçekten sevdim.Ve bundan dolayı hep elim buna gidiyor.

-Gün boyu kalıcılığındaki performansı tam sınırda kaldı benim için.

-Kapatıcılığı konusundaki performansı ise evet gerçekten başarılı ama ben açık renk aldığım için mi bilmiyorum aydınlatıcılığı daha ön planda gibi geldi.

-Eksi özelliği ise aplikatör olayının hijyenik olmaması.Ve zamanla orada kalan kapatıcının ister istemez bakteri oluşturacağını düşünüyorum.

-Türkiye'ye gelirse eğer fiyatı çok uçuk olmazsa gayet denenebilir bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Sevgilerimle...










Benzer Yazılar

1 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook