cilt bakımı

QSpa Termal Su Spreyi

06:29

Herkese Merhaba;
Artık yavaş yavaş denediğim ve memnun kaldığım  cilt  bakım ürünlerine de daha çok yer vermeye  karar verdim. İlk olarak termal suları çok seven biri olarak Qspa Termal suyunu yazmak istedim. Hemen hemen çoğu markanın termal suyunu denemişimdir. Qspa ile tanışmam  daha önceki yazımdaki sabunu ile olmuştu.Zaten sonrasında da esas Bioderma'nın  sivilce yaptığını çözdüm.Neyse efendim ben konuyu dağıtmayayım :)


Qspa Termal suyundan kısaca bahsedicek olursak tüm cilt tipleri için ideal bir kaynak olan mineralli termal su, tüm doğallığı ile sprey olarak geliştirilmiştir. Yeryüzünün 2400 metre derinliğinden buhar olarak çıkartılarak elde edilen termal suyun doğal kompozisyonunda cildi destekleyen başlıca mineraller; demir, magnezyum, potasyum, selenyum ve kalsiyum bulunmaktadır.

Yukarıda ki resimde de belirtildiği gibi demir, hücrelere oksijen taşınmasını destekler. Magnezyum, hücrelerin yenilenmesine katkıda bulunur. Potasyum, sinir sistemini destekleyen ve stresten arındıran bir uyarıcıdır. Selenyum, cildin doğal yapısını muhafaza eder ve yaşlanma etkilerinin geciktirilmesine yardımcı olur. Kalsiyum ise cildi olumsuz etkileyebilecek dış etkenlerden korur.


Bundan önceki kullandığım Avene'den bir tık daha başarılı ve fiyat olarak daha uygun olduğunu düşünüyorum.

Peki ben bu termal suyunu nerede,nasıl kullanıyorum?

--En çok kullandığım şekli kesinlikle yüzümü yıkayıp nemlendirici sürmeden önce termal suyumu sıkıyorum.Hem nemlendiricimin yüzümde daha iyi emilmesi için hemde termal suyun etkilerini birleştirmek için. 

--Fırçalarımı hafifçe nemlendirip  bazı makyaj ürünlerimin daha iyi uygulanmasını sağlamak için.

--Yüzümde oluşursa eğer kızarık ve hafif tahrişler için.

--Yazın serinlemek için :) 

--Koltuk altıma roll-on 'umu sürmeden önce daha iyi emilmesi için ( Özellikle yazın tahriş oluyorsa mutlaka bu şekilde deneyin sonucundan memnun kalıcaksınız)



Bundan daha iyisini keşfedene kadar bu termal suyunu kullanmaya devam edeceğim.Aklınızda fikir oluşabilmesi adına şu ana kadar kullandığım termal sularına gelicek olursak Vichy-Avene-La Proche-Yves Rocher-Sarıkız-Uriage-Evian ( buda  güzel ama TR'de yok malesef ) 


Sizin termal su hakkındaki düşünceleriniz neler  ve kullandığınız var ise benimle paylaşırmısınız ?

Sevgilerimle...






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook