makyaj

SLEEK Oh So Special Far Paleti

08:47

Herkese Merhaba

Bu palet hakkında yazmakta geç kaldım ama - geç olsun güç olmasın - diyerek yazısına adım attım  :)
Sleek markasıyla ilk kontür seti ile tanışmıştım.Farları hakkında o kadar çok yorumlar duyduğum için bende şans vermek istedim.



Mineral bazlı bu setin içinde birbirleriyle uyumlu 12 adet far var..


Farların yüksek pigmentasyona sahip olmasından dolayı renklerini olduğu gibi vermesi güzel bir artı kazandırdı bende.Ama tozutma olayımız bunda da mevcut.Sanırım Kryolan'dan başka tozutmayan far bulamayacağım ben .



Kalıcıklıklarına gelirsek, benim göz kapaklarım yağlı olduğu için mutlaka göz far bazı kullanmam gerekiyor.Bir gözüme bazsız bir gözüme bazlı uygulayıp çıkmıştım.Baz olmadan malesef çok fazla kalamadılar.Ama göz kapağı yağlı olmayanlar çok rahatlıkla bazsız kullanabilirler.

En baştaki Celebrate rengine bayıldım.


Paletin en sevdiğim kısmı pembe tonları barındıran kısmı oldu.


,

Yukarıdan 3. ve 4. sıradaki Organza ve Gateau favorim !!



Sleek malesef Türkiye'ye henüz gelmedi.Umarım kısa sürede gelir .Türkiye'den bu güzel palete nasıl ulaşabilirim diyorsanız Sevgili Wishingbeauty ile iletişime geçebilirsiniz.Kendisi çok ama çok şeker biri .

Yakında Sleek ile güzel bir çekiliş sizi bekliyor olucak..

Sevgilerimle...











Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook