Tarte Amazonian Clay 12-Hour Blush

Tarte Amazonian Clay 12-Hour Blush- TARTE Amazon Killi 12 saat Kalıcı Allık

00:39

Herkese Merhaba;
Tarte ile tanışmam  kalem ve rimel setini almam ile başladı.Buradaki yazımda da belirttiğim gibi şu ana kadar akmayan kalemi icat eden marka olarak tek geçerim bu markayı.O zamandan sonra ben ortalıkta Tarte aşığı olarak gezinmeye başladım ve  daha sonrasında ödül almış allık  ve far setinden  sipariş ettim.


Bu allıkların içinde  Amazon nehri kıyısında toplanan ve güneşte kurutulan doğal Amazon kili var.Ve 2011 yılında Allure'den ödül almış .


En büyük iddası 12 saat bozulmadan kalıcılık sağlaması.Kesinlikle renk değiştirmeden ve bozulmadan sabahtan akşama kadar makyajımda kaldı! Özellikle kuru ciltler için  ; içerdiği kilden dolayı cildi besleyip ,nemlendirdiği iddası var ama ben kuru cilt olmadığım için bunun hakkında malesef bir yorum yapamayacağım. Ama sağlıklı bir görüntü verdiği kesin !

Benim aldığım set yılbaşına özel  3 adet allık ve allık fırçası içeren bir setti.



Imagined rengi başta çok çok pembe gözüküyor olsa da aslında sürüldüğünde çok doğal duran bir renk.

Tarte allıklarda bir diğer sevdiğim özellikse pigmentasyonun yüksek olup ama yavaş yavaş istediğiniz yoğunluğa göre sürülmesi oldu.


Treasured  rengi  şeftali tonlarını içeren bir renk.Bu allıkta ilk başta tozutma yaşıyor gibi olduysam da şu anda böyle birşey yaşamıyorum.


Honored ise biraz kahve-şeftali karışımı renkte bir allık


Bu setten çıkan allık fırçasını denemek benim için ayrıca bir şans oldu.İlk başta çok kaliteli gelmesede kullanmaya başladıkça fena olmadığını gördüm.Ama ürünleri kadar fırça konusunda başarılı olduklarını söyleyemem.


Tarte'nin allıklarını kullanmaya başladığımdan beri elim hiçbir allığa gitmiyor.Aşk yaşıyorum onlarla Tarte = Nesneslis  :)



En son Naked3 videosunu çekerken Imagined rengini sürmüştüm .Yanaktaki duruşu alttaki resimdeki gibi çok doğal !


Far setindeki 4 allık ve burdaki 3 allıkla beraber toplam 7 Tarte allığına sahip biri olarak söyleyebilirim ki kesinlikle muhteşemler.Asla bir ürün için iddalı konuşmayı ,yazmayı sevmem mutlaka bir açık kapı bırakmaya çalışırım.Ama üzgünüm bunu TARTE için yapamayacağım çünkü gerçekten hakediyorlar!

Kısa sürede Tarte 'nin Türkiye'ye gelmesi dileğiyle !

Sevgilerimle...


















Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook