wet n wild

WET N WILD 380B -382B

00:18

Herkese Merhaba ,
Biliyorum işin kolayına kaçıyorum :( ürün tanıtıyorum . Ama o kadar yoğunum ki en azından bloğumu boş bırakmamak adına böyle yapıyorum . Söz veriyorum düzelicek bu süreç . Saç ile ilgili olayı çözdüm yakında bombamı paylaşıcam bu biraz ipucu olsun :) Neyse efendim konuyu dağıtmayayım. Wet n Wild  Türkiye'mizde olmayan markalardan biri.Aslında benim hep gördüğüm ama çok aklımda olmayan bir üründü. Instagram'da hakkında o kadar çok yorum okudum ki deneyip yorumlamak istedim. Ve başlangıç olarak  380B ve 382B 3'lü far setlerini seçtim.
Önce 380B ile başlayalım.


Farların üstünde hangi farı nereye sürmeniz gerektiği yazması güzel bir detay olmuş. 380B fotoğraftada da görüldüğü gibi pembe-kahve tonunda.


Eyelid'i göz kapağına Crease'yi tam göz çukurunuzun olduğu yere ve  Browbone 'de kaşınınızın altındaki kemiğe uyguluyorsunuz.




Ürünlerin sürümü biraz zor,yani tam rengini ortaya çıkarabilmeniz için 2-3 kez sürmeniz gerekiyor.Çok hafif tozutma olayı mevcut.Kalıcıkları ise far bazı sürmeden gayet sağlam.



382B 'nin tonları yeşil-mor.


Bu arada bu ürün Amerika'da 3 dolar gibi komik bir rakamlara satılıyor.Türkiye'ye gelse eminim bu fiyat asla olmaz :/



Sonuç olarak sevdim ama o kadar çok farım var ki bunlara elim kolay kolay gitmiyor işin açıkcası.Ama denk gelirseniz mutlaka alıp deneyin derim.

Sevgilerimle...















Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook