çekiliş sonucu

INSTAGRAM SLEEK PALET ÇEKİLİŞ SONUCU

18:03

Herkese Merhaaabbaaa :)


İnanın çekiliş yapmayı çok seviyorum ama çekiliş sonucunu hazırlarken tam bir günüm gidiyor.Blog çekilişlerimin dışında İnstagram'dan da çekilişlerim hiç eksik olmuyur..Çekiliş sonucuna geçmeden önce katılım sağlayan herkese çok teşekkür ediyorum.Kazanamayanlar üzülmüyor çekilişlerim devam ediyor.Naked3 çekilişime katılmadıysanız hemen sizi Youtube kanalıma ışınlıyorum.Ve bunun yanı sıra harika 2 çekilişte yakında sizlerle.Takipte kalmaya devam edin :)


Toplam 283+2 gönderiden geçerli olan 253 katılım hakkı vardı.


253 sayısından Şanslı sayı 1 numara :)






Ve kazanan talihlimiz aysegulgurpnr

Kendisini tebrik ediyorum.Pazartesi günü yeni çekilişle görüşmek üzere diyorum.

Sevgilerimle..




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook