nemlendirici

Neutrogena Güneş Koruma Faktörlü Oil Free Spf 15 Nemlendirici

08:00

Herkese Merhaba,

Bu zamana kadar Neutrogena'nın kullandığım ürünlerinden hiç memnun kalmadığım olmamıştır.Bunlardan biriside  Güneş koruma faktörlü nemlendiricisi.



Yüzüme sadece nemlendirici sürüp çıkmak istediğim zamanlar severek kullandığım bir ürün.Hem yağsız olması hemde spf içermesi benim için çok büyük avantaj.


Hangi sene olduğunu bilmiyorum ama Allure ödülünü almış bir nemlendirici.Ve gerçekten hak ediyor.


Benim cildim karma ve gün boyu asla T bölgemde yağlanma yaşamıyorum. Oil free yani yağsız olmasından dolayı hem karma hemde yağlı ciltlere çok uygun.

Cilde kolayca emildiğini hissediyorsunuz. Ben kaç defa bu nemlendiricimi aldatsamda dönüp dolaşıp bundan iyisine henüz ulaşamadım.


Resimde tam yansımamış ama gerçekten cilde ayrı bir parlaklık veriyor.


Sevgilerimle...




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook