makyaj

Rimmel Scandal Eyes Rockin' Eyes Mascara

00:40


Herkese Merhaba,

Bugünkü konuğumuz Rimmel Scandal Eyes Rocking Eyes Mascara


Yazıya başlamadan önce belirtmeliyim ki ben burada kendi deneyimleri ve yorumlarımı paylaşıyorum.Bana uymayan bir ürün size uyuyor olabilir.Çünkü herkesin cilt,kaş, göz, dudak vs yapısı farklıdır dedikten sonra hemen yazıma geçiyorum.



Ürünün ambalajının cazipliğine değinmek istiyorum.Hem alımlı kırmızısı , hem de 80'lerin  punk rock yıldızlarından ilham alınan Curves maskara sizi kendinize çekiyor.


 Hafif  ' S'  şeklinde olan fırçanın vaad ettikleri kirpiklerde topaklanma yapmadan hacim ve şekil vermek.

Malesef ben bu rimelle anlaşamadım :(

Hacim olayını gözlemleyemedim.Üstelik gözde bulaşma ve dökülme  sorunu yaşadım.


Tam 5 kat sürdükten sonraki rimelin kirpiklerimdeki duruşu.


Benim kirpik yapıma uymadı.Başka sevdiğim rimelin fırçasıyla kullaanmaya çalışacağım.Ama onda da dökülme  ve bulaşma olursa malesef çöpe gidenlerden olucak :/


Sevgilerimle...





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook