eyeliner

Sephora Smart Eyeliner

20:08

Herkese Merhaba;

Bugünkü konuğumuz  Sephora'nın Smart Eyeliner'ı.


Geçenlerde instagram'da eyelinerlarımı paylaşırken bana gelen soruların akibetine dayanarak sizlerle bu cici eyeliner'ı paylaşmak istedim.


Sık sık karşılaştığım sorulardan birisidir --Eyeliner kullanmayı bilmiyorum.Nasıl bir ürün almalıyım ?--

Cevap tam karşısınızda.Yaklaşık 2-3 ay önce Sephora'nın da Smart Liner'i çıkardığını görünce havalara uçmuştum.Yanılmıyorsam Flormar'da bir kolleksiyonunda bu tarz çıkardı ama üretimini durdurmuşlar.NYX 'inde var ama siyahlık olarak Sephora  bir tık üstünde.Ergonomik tasarımı sayesinde tek bir hareketle inceden kalına doğru eyelinerinızı çekebiliyorsunuz.

Ve aceleniz varsa tam bir kurtarıcı oluyor size! En son verdiğim derslerimde hiç eyeliner sürmemiş biri o kadar güzel çekti ki anlatamam size.
Rimel sürmeden önce eyeliner sürülmüş halim :)


Buda rimelli hali :)

Verdiği siyahlık çok güzel.Kesinlikle akma, bulaşma sorunu yok.Ve nedense Sephora'nın kendine ait ürünlerinin çoğunu başarılı bulmama rağmen çok iyi tanıtılmadığını düşünüyorum.Ve bu eyeliner 'ı kaldırmasınlar diye dua ediyorum.

Sevgilerimle...








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook