tarte

Tarte Lipsurgence Lip Tint- Tarte Renkli Dudak Kalemi

10:40

Herkese Merhabaaa,
Beni takip eden ve tanıyanlar bilirler ki Tarte'nin bende yeri çok ayrıdır. İnstagram'da dolaşırken tesadüfen bu lip tintlerle karşılaştım.Daha doğrusu varlıklarından haberdardım ama satış olarak çıktılar karşıma.


Ve Instagram'dan hemen Pink Black'e mesaj attım.Çook şeker bir hatun çıktı karşıma.Acaip sevdim onu yanılmıyorsam esas Eczane ürünleri satıyor kendisi.Neyse bu güzellikler sonunda benim oldular.


Tarte'nin kalem ve allıklarındaki başarısını malesef bu kalem rujlarda bulamadım.Beklentim gerçekten yüksekti.Çünkü nasıl olurda allık ve kalemi başarılı yapan insanlar bunu yapamamışlar dedim.Her zaman derim bir markanın bütün ürünleri süper olmayabiliyor ama olsun Tarte bunu yapmamalıydı.Sürdükten çok kısa bir süre sonra uçup gidiyor ! Neyse ben tek tek kısaca tanıtayım.

İlk olarak LOVELY  ile başlayalım.

Rengi açık pembe olan bu rujumuz diğerleri gibi hafif naneli gibi.



Bir diğeri ise ENAMARED.

Rengi tatlı bir kırmızı rengi.


3.cü Rengimiz ise CHEERFUL




Rengi gene Pembe türü :) 



4.Rengimiz ise GENEROUS



Rengi şükür farklı .Nude tonu.



Ve son rengimiz GLEE


Çok güzel bir kırmızı.


Sonuç olarak malesef renkler süper ama kalıcılıklık sıfır yani 1 saat bile durmuyor düşünün.Hatta emin olmak için Pınar'a da sürdük aynı sonuç.

Sevgilerimle...

















Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook