aylininkozmetikgunlugu

8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun !

06:39





Herkese Merhaba ;

Öncelikle 8 Mart'ta  katıldığım harika etkinlik sebebiyle yazımı ancak yazabilme fırsatı bulabildim .Bunun için gerçekten çok özür diliyorum. Söylenilicek o kadar çok söz var ki...İnanın iki gündür hem mutluluk hem de hüzün yaşlarına boğuldum.Beni kırmayan blogger/takipçi arkadaşlarımla harika bir proje gerçekleştirdik. #kadınaşiddetedur dedik..Amacımız tek bir kişi dahi olsa içimizde şiddeti yaşayanların yanlarında olduğumuzu hissettirmek, yaşadığı şiddete dur demesini sağlamak, farkındalık yaratmaktı.Ve bunu başardık ! Bana gelen maillerin hepsini  gözyaşları içinde okudum.Hepsi sizlere teşekkür ettiler arkadaşlarım.Bizden güç aldıklarını söylediler.. Aşağıda kendisinden de izin aldığım gelenlerden bir maili yayınlamak istiyorum..

Merhaba Neslihan.Benim adım Ceren.Bir gün öncesine kadar seni pek fazla tanımazken,bir anda kalbine ve emeğine hayran kaldım.Özellikle jane Irdale rezaletindeki tepkin ve bilincin beni çok gururlandırdı.Çünkü büyük bir kitleye; ''8mart''a dair farkındalık ve ''karşı çıkmak'' için heves verdin.Buna ben de dahilim tabiki...Henüz hepi topu üç-dört yazısı olan bir blogger olarak ben de yaptım makyajımı ve paylaştım ,instagramda.O makyajı yaparken gözlerim doldu biliyor musun...Çünkü hiç böyle birşey denememiş kendimi o halde görmemiştim,yani bu ülkede kadın olmama rağmen aslında pek de empati yapamamışım,hissedememişim.O makyajı yaparken ''kadına şiddete hayır'' cümlesini kalbimde hissettim.Daha önce defalarca söylememe rağmen ilk kez ürpererek  hissettim.Bunun için sana teşekkür ederim,herkesi, hepimizi harekete geçirdiğin için.Bak hiç tanımadığın insanlara nasıl da ilham veriyorsun...

Ve son olarak şunu eklemek istiyorum.Yaklaşık iki ay kadar önce youtube'deki sayfamı kapatmak zorunda kalmıştım(pek bilinen bir kanal değildi ama benim için değerliydi)Bugün o makyajı yaptıktan sonra küçük bir video çektim.Tiyatroyla ilgilendiğim için kendimce bir doğaçlama yaptım.Başlangıçta niyetim sadece bloguma koymaktı ama neden youtube'a koyup daha çok kişiye ulaştırmayayım ki dedim,belki senin yaptığın gibi hiç tanımadığım kişilere ilham verebilirim düşüncesiyle..Daha az evvel videoyu yükledim,ve  video çekmeyi ne kadar sevdiğimi ve özlediğimi,bunun bana güç verdiğini gördüm.Ne diyebilirim ki..her şey için teşekkürler hiç tanımadan kalbine hayran olduğum insan...
sevgiler :))




8 Mart Günü Saat tam 9:00 da ( öncesi ve sonrasında da) hepimiz bir şeyler paylaştık..








 Katılan, destek veren herkese ama herkese teşekkür ederim..Dünya kadınlar günümüz kutlu olsun!!





















Herkese ama herkese çok teşekkür ederim.Eğer atladığım, gözümden kaçmış olan varsa lütfen bana ulaşssın.Emeğinizi göz ardı etmek istemiyorum.

















Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook