Collection 2000 Lasting Perfection Concealer

Collection 2000 Lasting Perfection Concealer

13:49

Herkese Merhaba !

Bugünkü konuğumuz Collection  2000 Lasting Perfection Concealer ..


Yabancı youtube gurularında çok sık övülen bu kapatıcının  FAIR ve COOL MEDIUM rengini aldım.


Aslında ben bunu alıcaklar listeme çok öncesinden eklemiştim Instagram'da arkadaşımda görünce aklıma tekrar düşünce dayanamayıp aldım.

MAC Prolong Wear' ın dupe'si olarak görülen bu kapatıcı nasılmış bakalım  ?


Üstteki Fair alttaki Cool Medium rengi.


Kapatıcılık konusunda gerçekten başarılı. Mat bitişli bir concealer.Mac Prolong Wear' la hemen hemen aynı yapıya sahip. Ama Mac'ten daha fazla bir kuruluk verdiğini gözlemledim.Ve gözaltı hariç kullanılabileceğini düşünüyorum. Yüzdeki kusurlar için gerçekten ideal ama gözaltı için üzgünüm çok fazla kurutuyor ve çizgilere doluyor. Ve malesef kendisini sevemedim ...


Sevgilerimle...






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook