dior

Dior 5 Couleurs Couture Colour Eyeshadow Palette Trianon Edition

22:49

Herkese Merhaba !

Bugünkü konuğumuz Dior'un 2014 Bahar Koleksiyonu için çıkardığı 5'li far paletimiz.


Dior'un sınırlı sayıda üretilen bu 5'li göz farı ilkbaharın yansıtırken , Fransız Trianon Saray'ının bahçesindeki çiceklerden ve Marie-Antoinette'den ilham alan renkler, taze ve modern bir duruş    sunuyor-muş


Dior'un farlarında tozutma olayı az ve kalıcılık orta seviyededir hep.

Bu paletinde renkler farklı gözükse de ama birbirine çok ama çok yakın tonlar var.Ben bu paletle sadece 2 kez makyaj yaptım.Ve inanın aldığıma çok pişman oldum.Dior kusura bakmasın ama Chanel'in farları bin kat daha güzel ve kalıcı.

Malesef aldığım için pişman olduğum bir palet oldu.Nasıl böyle bir hata yaptım inanın bende bilmiyorum.Bu paleti belki bir çekilişime ekleyebilirim.

Sevgilerimle..


Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook