ankara blogger buluşması

Fresh Line Armada Etkinliği

00:41

Herkese Merhaba,
Geçen hafta Sevgili  Gırla Fikir ve Kendinin Ruh Doktoru blogger arkadaşlarımın daveti üzerine Armada Fresh Line'daydık.


Öncelikle neden Fresh Line 'ı bu kadar geç tanımışım diye çok söylendim durdum kendime.Nedenlerini birazdan okucaksınız.

Mağazaya girdiğiniz zaman sizin karşınıza ürünlerin genelinde neler kullanıp/kullanmadıklarını yazan bir tabela  ile karşılaşıyorsunuz.


Ve mekanın rengarenk sabunları,ürünleri ,kokuları inanın başınızı döndürüyor.

Evet evet hepimiz en çok vakit geçirdiği kısım sabunlar oldu.Ama gerçekten çok güzeller hepsi ,insan hepsinden sahip olmak istiyor.Sevgili Canan Hanım piyasada bu tarz sabunların çok olduğunu ama kendilerini ayıran farkın gerçekten hiçbir kimyasal içermediği ve kesinlikle doğal olduklarını belirtti.


Canan Hanım sorduğumuz soruların hepsine nazikçe tek tek cevap verirken ,hepimizi bir araya alıp firmanın tarihçesini ve ürünlerin hakkında genel bir bilgi verdi.

Bir çok ürünü bütçenize göre alabilme şansına sahip olmanız bence çok büyük avantaj.

Örneğin sabunları dilediğiniz boyutta kestirip alabiliyorsunuz.Böylece daha fazla ürünü denemiş oluyorsunuz.

Duş jelleri, vücut spreyleri hem  görüntüleriyle  hem de kokularıyla baş döndürüyor.

En sevdiğim şeylerden biride ürünlerin içinde tek tek nelerin bulunduğunu yazan açıklamalı tabelalar oldu.Cilt için Demetra serisi oldukça ilgimi çekti.

Bebek ürünlerininde ayrıca bulunması gerçekten hoş bir düşünce.



Hemen hemen bütün saç tipleri ve sorunları için ayrı ayrı şampuanları olması beni gerçekten çok sevindirdi.Ben bu seriden Polymnia'yı kaptım bile.


 Fresh Line 'da sevdiğim bir diğer durum ise hediyelik kofrelerin bulunması.Böylelikle sevdiğiniz insanlara hem değişik hediye seçeneği doğuyor hemde içeriği temiz ürünler alarak onlarında Fresh Line'ı tanımasını sağlıyorsunuz.Bunun dışında ürünlere dönem dönem değişen setler halinde oluşturulmuş  avantajlı satın alma durumlarına sahip oluyorsunuz.


Fresh Bar ; taze maskelerin bulunduğu ve istediğiniz kadar alabildiğiniz maske cenneti.Ben denemek için patates içerikli göz maskesi aldım.Ve inanılmaz memnun kaldım ! Yazısı en kısa zamanda sizlerle olucak.


Zamanın nasıl geçtiğini blogger arkadaşlarımda dahil olmak üzere inanın hiç anlamadık.Resimde sağdan itibaren ben, Gırla Fikir, Kendinin Ruh Doktoru, Bayan Vertigo, Gulshen Dogan Ve Little Butterfly.



Canan Hanım ve Fresh Line çalışanları gerçekten bizleri çok güzel ağırladılar.Bizlere sağolsunlar denememiz için güzel bir paket hazırlamışlar.

Tabi bende dayanamayıp alışveriş yaptım.Çünkü Fresh Line'ı gerçekten çok sevdim.


Demetra Offer Seti


Aşık olduğum patatesli göz maskesi

Ducray şampuanım bitmişken Polymnia şampuan ve solüsyon Seti aldım.Kısa bir bilgi vermek gerekirse saç dökülmesi ve saç çıkarmada çok güzel bir ürün.Çok sevdiğim Bayan Vertigo'nun ürünü daha önceden alıp denemiş olduğu için onun tavsiyesine güvenip aldım.


Ve o meşhur Kavun'lu sabunu.

Hepsini deneyimleyip yorumlayacağım mutlaka.


Sevgilerimle...






















Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook