catrice

Catrice 630 A coppa tea Tekli Göz Farı

07:30

Herkese Merhaba;

Bugünkü konuğumuz benim çok sevdiğim Lival'e Dair bloğun sahibi Yasemin'imin hediyesi olan Catrice tekli Farı 


Catrice ürünleri malesef Türkiye'de satılmayan Avrupa drusgstore markalardan biri.Ama kesinlikle çok başarılı buldum.Tozutma olayımız bu farda da mevcut ama artık anladım ki tozutmayan far sanırım bir tek Kryolan farları.


Benim göz kapağım yağlı olduğu için bazsız far kullanmam pek mümkün olmuyor ama bu farı baz kullanmadan sürdüğümde kalıcılıktaki performansını gerçekten beğendim.Açık sütlü kahve renginde olmasından dolayı hemen hemen her tür farlarla kullanabildim.

Eğer Avrupa'dan gelicek tanıdıklarınız yada ziyaretiniz olursa bence Catrice ürünlerine göz atmanızı tavsiye ederim.

Sevgilerimle....




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook