the balm

The Balm Apples Cheek&Lip Cream Palette/ Krem Allık Ve Ruj Paleti

11:56

Herkese Merhaba;
Bugünkü konuğumuz The Balm'ın yeni çıkardığı Apples  ile karşınızdayım.




İlk instagramda gördüğüm bu allık setini aa bunu ben hayatta almam demiştim  :) Büyük konuşmamak gerekirmiş.İlk kez canlı olarak sevgili Selin'le ( Seregon's World) görüp ellemiştim bu paleti.O zaman da çok heveslenmemiştim .Ta ki arkadaşımda Crisp rengini yanağında görene kadar.Bu arada The Balm'ın paketlerindeki esprilerine bayılıyorum :) 


Hem allık hem de ruj olarak kullanılan bu palet kalıcılık olarak gerçekten başarılılar.Ben renkleri belli olsun diye yoğun sürdüm.Yoksa siz daha az kullanarak rengi yumuşatabilirsiniz.

Renklerin daha net gözükmesi açısından 3'e böldüm.İlk 3 kısımda yer alanlardan benim yanak için favorim Cider dudak içinse Cubbler oldu.

 İşte paleti alma sebebim Crisp.Gerçi bu 3 rengin hepsini çok sevdim ama dediğim gibi Crisp'in yeri bende ayrı .

Vee süpriz bu paletten bir tane siz sevgili takipçileriminde olucak.
Instagram hesabımda #nesneslisapples hastagi ile yarışma başlatmış olacağım Bilmeyenler için beni nesneslis yazarak bulabilirsiniz.                    Sevgilerimle...




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook