benri

Benri Kuru Şampuan

12:36

Herkese Merhabaaa,

Bugün bu yazının değeri benim için çok farklı.Çünkü projelerimden biri olan  firmalardan gelen/ya da benim hediye ettiğim bazı ürünleri takipçilerim arasından seçip onların benim adıma yorumlayıp sayfamda yayınlamaktı.Sanırım bu ilki gerçekleştirmenin haklı bir gururu var.Lafı uzatmadan hemen konumuza dönüyorum.Geçtiğimiz günlerde Gratis'ten denemem için  Benri kuru şampuan ve renkli saç spreyi gönderilmişti.Ben malesef kuru şampuan kullanan yada kullanabilen birisi değilim.Bunun sonucunda Instagram hesabımda bir duyuru yaptım.


Sevgili Aybüke ile iletişime geçip ona ürünleri kargoladım .Ve resimleyerek bana tecrübelerini aktarmasını istedim.


Daha sonrasında Aybüke bana ürünleri fotoğraflayarak deneyimini aktardı.Bu arada ona burdan birkez daha teşekkür etmek istiyorum.

Kuru şampuan hakkında kısa bilgi vermem gerekirse saçı temizler-hacim verir-saçın canlı görünmesini sağlar.


Kuru Şampuan kullanırken saça yakından sıkılmamalı ve en az 30 cm uzağından saç diplerine sıkılması gerektiği yazılıyor.Ve her sıkmadan önce mutlaka şişe sallanmalı.


Sol tarafta Aybüke'nin  saçlarının  yağlanmış hali ve sağ tarafta ise uygulama yaparken.

 vee sonuç :)


Bu arada Aybüke'ye Maşallah diyelim.Aybüke kokusun harika olduğunu ve kokunun azcık erkek parfümünü andırdığını ,uzun saçlarına canlılık verdiğini söledi.Yani kısacası memnun kalmış .Benri ürünlerinin sadece Gratis'lerde satıldığını hatırlatmak istiyorum.

Siz bu projeyi ve Benri kuru şampuanı sevdiniz mi ?









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook