anti aging göz kremi

Darphin Stimulskin Plus Divine Eye Cream

06:52

Herkese Merhaba;


Bugün kü konuğumuz  Darphin Stimulskin Plus Divine Göz Kremi 


Daha önceden Darphin'in Stimulskin Plus serinin özelliklerini ve severek kullandığım serumunu okumayanlar için tık tık..


Darphin bu krem için kendi sitesinde ne demiş bakalım ;

Eşsiz bir dokuya sahip olan krem, genç cilt görünümünü olumsuz etkileyen çizgi ve kırışıklıkları hedef alır. Nemlendirici formülü içeriğindeki anti-aging özelliği ile cildi rahatlatır ve aydınlık bir görünüm kazanmasına yardımcı olur. Koyu halka ve şişkinlik görünümünün gözle görülür şekilde azalmasını destekler.
Çizgi ve kırışıklıkların görünümünde %36 oranında iyileşme, göz çevresinde 12 hafta sonunda %50 sıkılaşma ve toparlanma*
İçeriğinin %86'sı doğal kökenlidir. Formülünde paraben bulunmamaktadır*.
Dermatologlar ve göz doktorları tarafından test edilmiştir.
*Kaynak: Ürünü 12 hafta boyunca günde 2 kez kullanan 12 kişi üzerinde test edilmiştir.

Göz kremleri benim gerçekten çok önemlidir.Çünkü dünyanın parasını verirsiniz ama istediğiniz sonucu elde edemezsiniz.Daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi ben  3 çeşit göz altı kremi uyguluyorum.Gece için, gündüz için ve özellikle nem açısından gereken yoğun kapatıcı için.


Ben bu göz altı kremini gündüz bakımı için kullandım.Nem oranı gerçekten güzel ve gözaltına yukarıda gördüğünüz gibi güzel bir ışıltı veriyor.Kısacası severek kullandığım bir ürün oldu.Ama başka ürünlerede şans vermeyi düşündüğüm için şimdi başka bir göz kremine geçiş yaptım.

Sevgilerimle..








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook