#sihirlimaviyleannelergünü

Sihirli Mavi'yle Ankara'lı Blogger Anneler Günü Etkinliği

21:09

Herkese Merhaba ;

Geçtiğimiz haftalarda Anneler Günü için Sevgili Sihirli Mavi yani İlknur'cuğumun etkinlikteydim.Aslında etkinliğe gelemeyen biri için son dakika yerine yer aldım desem daha doğru olur.Etkinlik mekanımız Tandoğan'da Fabrica'fe idi.Daha öncesinden bildiğim yer olduğu için gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki gerçekten nezih ve güzel bir cafe.Mutlaka bir kere şans vermelisiniz :)


Sevgili İlknur canla başla çalışıp mekanın bize ayrılan kısmını süslemiş.Ve burdan o güzel emekleri için çok ama çok teşekkür ediyorum.


İlknur'cuğum adına yaraşır Mavi elbisesiyle bütün güzelliği üstündeydi.

Masamızda Lady Cook'un hazırladığı Cupcakeler vardı.
Kalpli çubuklarımızda çekiliş için şanslı numaralar vardı :)

Sevgili Annekaz'ım ve İlknurla fotoğraf çekmemezlik tabiki olmazdı.

O gün bizi yalnız bırakmayan firmalarımızda vardı.



Unilever Grubu Yumoş-Omo

Abc Derm


İknur'un bize güzel bir süprizi vardı .Diva pırlanta'dan aramızdan şanslı bir arkadaşımız  çok güzel bir pırlanta kolye kazandı.Hatta İlknur canlı yayınla Sofi hanıma bağlandı :) 


Yörsan ürünlerini sevmeyen yoktur sanırım :) Bu fotoğraftaki bütün ürünleri afiyetle yedik .


DB Dizayn isme özel şık aynalar hazırlamış herkese.Sitelerini inceleğimde kişiye özel hediye seçenekleri mevcut.

Bu bebek diş macunu için teşekkürler Dentinox. Deriko hanım deneyip bize yorumlarını bildircek efendim :)

Apolena  bizleri unutmamış ve çok şık makyaj çantası hedşye etmiş.Çok teşekkürler.





Ali Baba Doğal Taş 'ın hediye ettiği akik bilekliğe bayıldım.Benim gibi doğal taş hastası bir insan buna bu kadar çok sevinemezdi sanırım.

Kozmospot la harika bir çanta içi düzenleyicisine sahip oldum :)

Raen  ürünlerini en kısa sürede yorumlayacağım çünkü çok sevdim.Aşağıdaki linlklerden ürünlerin fiyatlarına ve bilgilerine sahip olabilirsiniz.




Çocukluğumda reklamda çıkan ayıcığa sahip olmak inanın harika bir duygu ! Omo ve yumoş zaten kullandığım ürünlerdi çok teşekkürler Unilever

Evişi Organik bize çook güzel organik erişte göndermiş Çok teşekkürler!

Haki Acuka 'ya Halam bayıldı.


Mustela 'nın ürünlerini çok severek kullanmış ve bloğumda da yer vermiştim.Gerçekten güvendiğim ve sevdiğim bir marka.Tabikide oyuncağını görünce çok sevindimm :)


Çekilişle kazandığım Kundo çim setini bakalım becerebilcemiyim görücez :)

Şipşak Pratik mandalsız çamaşır dizme gerçekten etkinliğim ilginç ürünlerinden biriydi.Köydeki evimizde halam çok beğenmiş :)

Uneller i bu etkinlikle tanıdım ve Zeytinyağlı Susamlı Çubuklarını çok sevdim!

Keçici Keçi sütüyle yapılan ürünler gerçekten lezizdi.

Nar gourmet ürünleri çok duyuyordum sonunda tanışma fırsatı buldum Dağ çileği reçeli çok ama çook güzel.





Cosmed ürünlerini kullanmaya başladım bile yorumlar en kısa sürede sizinle olucak.









Mastiha Shop u etkinlik sayesinde tanıdığım için çok mutlu oldum.Mutlaka sitesini ziyaret etmelisiniz.Sakız adasından ithal gıda ve kozmetik ürünleri mevcut.


Başak Organik'ten Aspir Tohumunun bana denk gelmesi sanırım birşeylere işaret:) Bilmeyenler için söyliyim suya 2-3 damla damlatıp içtiğiniz zaman zayıflamaya yardımcı oluyor.Daha önce denemiş ve sonuç almıştım :)











sadece eczalerde satılır













Diğer Sponsorlarımız

















Değerli sponsorlarımıza ve İlknur'a gerçekten çok teşekkür ederim.Paylaşımlarımızı #sihirlimaviyleannelergünü hastag'i ile İnstagram ve Twitter'dan takip edebilirsiniz.

Sevgilerimle..


















































Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook