artdeco

ArtDeco Krem Far

09:00

Herkese Merhaba,

Bugün aslında çook önceden resimlerini çektiğim ama fırsatını bir türlü yakalayamadığım Art Deco'nun  krem farından bahsedeceğim.



Art Deco'dan kısaca bahsedicek olursak Alman meneşili bir kozmetik markası.Douglas,Boyner gibi mağazalarda yerleri mevcut.


Krem farları sevme sebebim hem daha netlik sağlaması hemde kalıclığın daha fazla uygulanması.Bu farı alırken beyaz tondakini alıcaktım ama elimde ona benzer olduğunu hatırlayarak krem tondakini aldım.Hem gelin makyajlarımda uygulamak hemde kendim için aldığım  farın verdiği hafif ışıltısını çok sevdim.


Rengi tam fotoğraflarda yansıdığı gibi.Kalıcık olarak ben malesef bazsız hiçbir ürünü kullanamadığım için bu ürün baz olmadan nasıl kalıcı olur diye test ettim.Ve sabah sürdüğüm far azıcıkda olsa malesef toplanma yapmıştı.Yoğun bir yapıya sahip.Açıkcası tamda hayal ettiğimi yakalayamadım. O yüzden bir daha Art Deco'nun krem farlarından alcağımı düşünmüyorum.Ama normal farlarını gerçekten severek kullandım.Art Deco'nun bir diğer memnun kaldığım ürünü göz far bazı.Çok bereketli bir üründür.Hazır konusu açılmışken ondanda bahsetmek istedim.

Sizin severek kullandığınız bir ürünü var mı ArtDeco'nun ?


Sevgilerimle... 







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook