alfar kozmetik

Catherine Arley Gold Serisi

08:00

Herkese Merhaba;


Bugünkü konuğumuz Catherine Arley Gold Serisi


Catherine Arley  benim çocukluğumun markasıdır.Annanem ,annem  de bu markayı görerek büyüdüm ( yaşım belli mi oldu ne :)

Yeni satışa sunulan Gold serisinin ambalajı inanılmaz güzel.Efsane ürünü olan pudrasıyla başlayalım bakalım.


Ürünün kapağı açıldığında şık bir ayne ve süngeriyle karşılaşıyoruz.Ben çok  pudra kullanan biri değilim.Ama bu pudrayı çok övülen ürün olduğu için kullanmak istedim.


Çok incecik doğal bir yapısı var.Biraz tozutma sorunumuz var tabi ki İçerik olarak merak edenler varsa talk,parfüm ve paraben içeriyor.Fiyat ve performans olarak başarılı bir ürün.


İlk far paletini elime aldığımda renklerden sadece 2 tanesini kullanırım sanırım demiştim.Ve gerçekten yanılmışım .Bütün ürünlerin tanıtımından sonra en son bu seriyle yaptığım makyajın resmini görünce ne demek istediğimi daha iyi anlıcaksınız.


Tozutma sorunumuz malesef var ama renkler o kadar güzel ki bunu görmemezlikten gelebiliyorsunuz.Kalıcılık olarak fiyatına göre performansını gayet başarılı buldum.


Bu sene bildiğiniz gibi mercan / turuncu rujlar moda.Catherine Arley'de bu senein modasına uyup 206 numara'da harika bir mercan rengi  ruj çıkartmış.Yapısı nemlendirme olarak başarılı kalıclık orta seviyede.Renk vermesi gayet başarılı.


218 numaralı ruj ise turuncu alt tonlu bir kırmızı.


Waterproof maskarasının fırçası kıl fırçalardan.Ben rimelde plastik fırça seven biriyim.


108 numaralı lipgloss'u çok şeker bir pembe.


109 numaralı gloss daha şeffaf pembe ve ışıltıları daha çok 

Fondötenin yapısı oldukça yoğun.Doğal olarakta örtücülüğü yüksek.Özellikle kuru ciltlerin seveceği türden.Çünkü nemlendirmesi başarılı.


Simsiyah bir dipliner'ını gerçekten sevdim.Çook önceden makyajı bilmediğim zamanlarda dipliner ve eyeliner'ın farkını merak ederdim.Eyeliner fırçası daha uzun ve kıl şeklinde iken dipliner kısa ve sert keçe uçludur.Yeni başlayanlar için öncelşkle dipliner önerilir.Tabi bence bu kişiden kişiye değişir.Dipliner ile daha ince ve doğal bir sonuç elde edebiliriz.


Ve bence serinin en güzel en çok sevdiğim ürünü300 numaralı şeftali ton barındıran allığı oldu.Tek kelimeyle bayıldım.Hem renk olarak hemde yapı olarak beni çok şaşırtan bir ürün oldu.Kesinlikle gözü kapalı tavsiye ederim.



Bu makyajım tamamen Catherine Arley ürünleriyle yapıldı.Nasıl olmuş :) 

Vee yazıyı okuyan sevgili okuyucularıma güzel bir süpriz yapayım dedim.Yorum yapan arkadaşlarım arasından şanslı bir kişi benim seçtiğim bir kaç Catherine Arley ürünlerine sahip olucak.Tamamen spontane bir zamanda seçeceğim :)

Sevgilerimle..






.Ürün yorumlarım tamamen tarafsızdır.





















Benzer Yazılar

1 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook