ev dekarosyon

Sizde benim gibi Tablo severmisiniz ?

08:00

Herkese Merhaba,

Genellikle ev ortamında biblo,süs eşyaların yerine dikkatimi daha çok tablolar çeker.Ve bana göre kesinlikle mobilyayı  tamamlayan tek şeydir tablo.






Bir tabloya baktığım zaman fırça darbelerindeki asaleti görüp, kendimce yorumlamayı çok seviyorum.O tablonun hikayesini yazıyorum kafamda.

Ama birde işin sevmediğim kısmı var ki oda tabloyu taşıyıp eve getirmek.Aman bir şey olucak mı , aman bir tarafı eğildi mi diye strese girer dururum.
İşte burda yeni keşfettiğim bir site Tablocu.com beni bu stresten kurtarıyor.


Neden Tablocu.com ? derseniz, size bir sürü sebep sayabilirim. Türkiye'nin en eski ve en çok tercih edilen yağlı tablo mağazası olması en baş sebeplerden biri.Bunun dışında  kansojeren  maddeler yayan baskı tablolar yerine hakiki el yapımı  yağlı boya tablosu satıyorlar.





Aldığınız tablo tamamen size özel oluyor yani 2.si yok.Kapıda ödeme seçeneğinin dışında online alışveriş yapıp ücretsiz kargodan da yaralanabiliyorsunuz.

Ayrıca İzmir'deyseniz İzmir'deki mağazalarından tabloları canlı olarak görüp , alma şansına da sahipsiniz.





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook