hc care

HC Care Complex Bitkisel Saç Yağı- Saç Uzatma

07:00

Merhaba :)

Hc Care Complex Bitkisel Saç yağı'nı okuyup görmediğiniz bir blog yazısı kalmadı sanırım.Ama birde benim deneyimlerimi okuyun neler yaşamışım bakalım.



İşin açıkcası HC Care ürününe karşı çok ön yargılıydım çünkü reklam uğruna abartılan bir ürün olduğunu ve çok işe yaramadığını düşünüyor-dum .Bu yüzden bu ürünü kullanırken kesinlikle başka ürün kullanmamaya dikkat ettim ki objektif yorum yapabileyim.



Hc Care Complex Bitkisel Saç Yağı saç için gerekli yağ ve nem dengesini sağlamayı vaad ettiği gibide  saçları besleyerek  güçlendiren aktif bileşenler sayesinde dökülmenin önlenmesine , saç uzama hızının artmasına yardımcı oluyor.




İçeriğinde zararlı maddeler  barındırmadığı gibi ( hamile bayanlar kullanabilirmiş ) çok çeşitli bitkisel yağlar var.Bu bakım yağını diğer yağlardan ayıran en önemli özelliği bitkisel yağların dışında da vitamin ve mineraller içermesi.Kesinlikle bu çok önemli bir ayrıntı çünkü aktarlarda satılan yağlar sadece bitkisel yağlardan oluşuyor.


Haftada en az 1 en fazla 2 kez kullandığım bu yağı saç diplerime masaj yaparak ve elimde geri kalanı uçlara yedirerek tamamladım.Sera Strechle kafamı sarıp en az 2 saat olmak üzere bekledim.


Ve sonuç ortada. Kesinlikle ürün yorumları yaparken çok dikkatli olmaya çalışıyorum.Çünkü sizler bizim yorumlarımıza güvenip para veriyorsunuz.Elbetteki her ürün herkese yarıyacak diye bir kural yok.Ama gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki ;  ben ve arkadaşım bu yağı kullanarak saçımızı uzattık ve parlaklık, canlılık kazandırdık.Ürünün kendi sitesinden yani Sacbakim.com 'dan almanızı öneririm çünkü orjinal sitesi.Yakın zamanda da şampuanını alıp sizler için deneyimlemek istiyorum.

( İçten beslenmeninde faydası çok önemli günde 5 adet ceviz yemenin çok yararlı )


Sevgilerimle..








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook