beray kozmetik

Solenne Susuz Manikür

07:09

Merhaba :)

Yakından takip edenler tırnaklarla ilgili geçmişteki sıkıntılarımı çok iyi bilirler.Bu yüzden bu konuda ayrı bir hassasiyetim var.Hele söz konusu manikür ise o zaman üstüne hijyen konusu da eklememiz lazım.


Tam burda  karşımıza Solenne markasının çıkardığı Susuz Manikür devreye giriyor.Tek kullanımlık olan  bu manikür seti kişiye özel olmasından dolayı hijyen konusunda ön plana geçiyor.




İçinden bir adet tırnak itici, 1 adet tırnak Törpüsü, 1 adet Tek kullanımlık Havlu ve 1 Çift Manikür Eldiveni çıkıyor.



Önce tırnaklarımı törpüledim. Tırnak itici tahtayla tırnak etlerimi ittikten sonra  manikür eldivenimi giydim. 

İçeriğinde ne var bu eldivenin derseniz ' Solenne bakım kremi, Cildinizin anti aging bakımını desteklerken, içeriğindeki Vitamin F Forte tırnak ve tırnak eti bakımını yapar. Tırnak yüzeyindeki dış etkenlere bağlı soyulma, yumuşama, pullanma gibi sorunların önlenmesine yardımcı olur. Aynı zamanda manikür sonrası tırnak kenarlarındaki kabuklanmaların oluşumunu engelleyerek, Shea Butter ile cildinizin gün boyu nemli kalmasını sağlar.  


Yaklaşık  10-15 dakika bekledikten sonra parmak uçları aşşağıya doğru çektim.


Tırnak etlerim baya yumuşadıktan sonra malesef ben tırnak etlerini kesen gruptanım.



Sonuç olarak tek kullanımlık bu deneyimimden memnun kaldım.Ellerim gayet yumuşaktı . Yakın zamanda  Beray Kozmetik satış sitesi açıcak ve online olarak satın alabileceksiniz. Artık kuaförlerde hijyensiz bir ortamda manikür-pedikür yaptırmaya gerek yok.














Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook