bebak

Bebak Göz ve Dudak Temizleyicisi

07:00

Merhaba :)


Bebak  ürünleriyle daha önce  Sahne makyaj kursumdayken tanışmıştım . Meşhur Bebak Acı Badem Sütü  ; en ağır makyajları çıkartan üründür.



Buna rağmen bazı sebeplerden dolayı Bebak ürünlerine karşı biraz mesafeliydim. Etkinlikte Naciye Hanım o kadar tatlıydı ki onun sohbeti üzerine tekrar şans vermek istedim. Papatya özlü çift fazlı  göz ve dudak ürününü özellikle methini çok duymuştum.



Tüm ciltler için uygun.Özellikle suya dayanıklı göz ve makyaj ürünlerini çıkartmayı vaad ediyor.


İçeriğindeki papatya özü cildi sakinleştiriyor. Ve parapen içermiyor. Ürün çift fazlı olduğu için çalkalayıp pamuğa az miktar dökmemiz yeterli.Hafif, günlük  makyajları temizleme de başarılı ama  daha yoğun makyajlarda en az 2 pamuk kullanmanız gerekiyor.Hassasiyet oluşturmadığı için sevdim.Bir daha alırmıyım almazmıyım çok kararsız kaldım.






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook