flormar

Flormar Rotating High Performance Volume Mascara

07:00

Merhaba :)

Hacim veren rimel arayışındayken tanışmıştım bu ürünle.Aslında alalı çok oldu ama ancak yazma fırsatı bulabildim.


Flormar'da ilk gördüğümde çok şaşırdığım bu rimel aslında en az 2-3 sene önce  çıkmış bir ürün.Beni neyi cazip etmiş olabilir sizce :) Yazının devamını okuyun anlarsınız.



Bu fotoğrafa bakınca  bu nasıl fırça diye düşünüyorsunuzdur eminim.Çünkü ilk başta  bu fırça neler yapabilir ki demiştim.


Mascaramız orjinal bir ürün.Rotating Mascara 360 derece dönen bir maskara.Kirpik diplerinden uçlarına kadar kavrayarak  uzun ve hacimli görünmesini sağlıyor.Daha anlaşılır olması için instagramda paylaştığım video vardı  tık tık Düğmesine bastığınız zaman dönen bu teknolojik rimeli tabiki bunun için almıştım :)



Hacim olayı çok fazla olmasa da verdiği uzunluk ve kıvırma özelliğini sevdim.Ayrıca sürdüğünüz rimel topak topak olmuyor.Gün içinde dökülme yada bulaşma sorunu yaşamadım.Ama bu rimeli çok dikkatli kullanmak gerekiyor. Allah korusun yanlışlıkla gözümüze zarar verebiliriz. Bir daha indirimli bir alışverişte alabilceğim ürün listemde.









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook