hc care

Hc Care Yoğun Vitamin Destekli Onarıcı Saç Kremi

07:00

Merhaba :)

Takipte olan arkadaşlarım önceden  Hc Care ürünlerine  ön yargılı iken , Hc Care Complex Saç Yağından son derece memnun kaldığımı bilirler.Bu yüzden  firmanın diğer ürünlerini daha çok merak eder olmuştum.



Açıklama : İçerdiği Amino Acid Cocktail, Seramid, Phtyo Keratin, Shea Butter ve L-Arginine sayesinde boya ve röfle gibi işlemler sonucunda kurumuş ve yıpranmış saçların onarılmasına yardımcı olur.

Saç tellerinin daha uzun süre nemli kalmasını sağlayarak gerilme direncini artırır. Saçların ıslak ya da kuru halde kolay taranmasını sağlar ve kırılmalarını önler. 

Canlandırıcı ve yumuşatıcı etkisiyle ilk kullanımdan itibaren saçlarınız ipeksi bir görünüm kazanır.



Kapağını açıp-kapatma kilitli sisteminde olmasını çok sevdim.Pompalı olmasıda istediğiniz miktarda kullanmanızı sağlıyor.



İçerik olarak yukarıdaki fotoğrafta yazılanlar mevcut.Nedense içerikte en çok benim ilgimi çeken Aspartik Acid oldu. Neye yarar , nedir , ne değildir araştırırken , vücuttan zararlı amonyağın atılmasını sağlayan bir asit olduğunu öğrendim.


Kesinlikle kokusu çok güzel.Benim saçım aşırı yıpranmış yada onarılması gereken bir saç tipi değil.Ama en son kullandığım şampuanın yaptığı keçeleşme durumunu kesinlikle bu saç kremi kurtardı diyebilirim.Saçta kesinlikle diğer saç kremleri gibi kalıntı bırakmıyor. Ve bence en önemlisi  saçınızı yapış yapış hissetmiyorsunuz.Saçı olması gereken yumuşaklıkta bırakıyor.





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook