Geniş Açılı Yelpaze Etkili Mascara

Lancome Grandiose Mascara

07:00

Merhaba :)

Bir maskarasever olarak Lancome Grandiose Mascarasını ilk gördüğüm anda tasarımına hayran kalmıştım.





Ambalajındaki bu güzel ayrıntı inanılmaz güzel.


Geniş Açılı Yelpaze Etkili Mascara olarak adlandırılan Grandiose ambalajı kadar fırçasıda çok orjinal.



Kuğu boyun olarak tasarlanan maskaranın fırçası plastik.Fotoğrafta da görüldüğü gibi küçük-orta kıl plastiklerden oluşmuş.

İçinden çıkan kullanım kılavuzunda hangi aşamaları yapacağınıza dair resimli örneklere sahip.


Gelelim benim yorumlarıma.Öncelikle  bu maskaradan  tasarımından dolayı gerçekten çok büyük bir beklentim vardı.Reklamlarında ''Pudralamayı bırakın '' yazıyordu.Kesinlikle benim için hacim olayı olmadı ama kesinlikle ilk sürüşte uzatma etkisi süper.Kıvırma özelliği de gayet başarılı.Dökülme sorunu mevcut değil ama aceleniz varsa maskara kesinlikle bulaşıyor. Bu yüzden yavaş yavaş, sakin sakin kullanmanız gerekli.Verdiği siyahlıkta gayet başarılı.Ama dediğim gibi en başarılı özelliği tek katta bile inanılmaz uzatması.Ama benim vazgeçilmez bir maskara olmadı.Biliyorsunuz herkesin kirpik yapısı çok farklı.Bu yüzden sizde daha farklı sonuçlar oluşabilir.Ben kendisini  bittikten sonra bir daha alabilcekler listesine malesef eklemedim.









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook