pastel

Pastel Pro Fashion

07:00

Merhaba :)

Geçtiğimiz günlerde Pastel Kozmetik'ten altta görmüş olduğunuz bu cici kutu geldi.





İçinden   Pastel'in Pro Fashion serisine ait 4'lü doğal tonlar barıdıran far paleti, 4'lü krem ruj paleti, 1 adet Mat serisinden ruj ve en çok sevdiğim 2 Adet Nude oje serisinden ürünler çıktı.




Pro fashion Quad 201 numaralı 4'lü paleti nude ve kahve tonlarından oluşuyor.Elinizi sürdüğünüz zaman yumuşacık bir yapıya sahip olduğunu hissediyorsunuz.Tozutma sorunu az da olsa mevcut.3 mat 1 sedefli olmak üzere palette en sevdiğim renk baştan 2. olan renk oldu.


Renklerin birbirine geçişi malesef homojen değil.Diğer 4'lü paletlerindeki gerek renk olsun gerek geçiş olsun gayet başarılı ama bu 201 numaralı palette biraz sıkıntı olduğunu düşünüyorum.Bu arada fotoğraflardaki ciltteki görüntüler için çok özür.Cildim denediğim bir şeye inanılmaz tepki verdi ve bu süreçte dinlendirmeye aldım.






4'lü Krem ruj paleti Summer Fever  hemen hemen birbirine yakın ton barındıran 3 renk ve  birde pembe-kırmızı alt tonlu renk barındırıyor.Krem kıvamındaki bu rujları sürmek için paletin içinde ruj fırçası da sunulmuş.


En sevdiğim renk tonu en sondaki renk oldu.Kalıcılık az-orta seviyede.Ama benim tarzım genelde lipstick olduğu için bu tarz paletlerle pek aram olmuyor.





Matte serisinden daha önce 554 no'lu pembe ruj'un yazısında bahsetmiştim.



Bu sefer 554 numaralı Hot Fuchsia gerçekten tam bir fuşya rengi.Beyaz tenlilerde harika durucak bu rengin kalıcılığı orta seviyede.



Ve benim en Pastel'in en sevdiğim ürünleri.Gerçekten Nude serisi çok başarılı.Gerek sürümü olsun gerek renk skalası olsun bence verdiğiniz paradan daha fazlasını hak eden bir seri. Bride tam düğün gününüzde kullanabileceğiniz soft bir pembe. French ile kullanıldığında inanılmaz güzel duruyor. Grege ise sütlü kahve tonunda bir renk.














Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook