splat

Splat Love Diş Macunu

18:24


Merhaba :)

Hep derim kalp'li figürler, eşyalar kısaca herşey beni bulur.Nitekimde Canan'ın etkinliğinde de bu Love diş macunu bana denk geldi.


Splat  firması henüz Türkiye piyasasına yeni, taptazecik bir firma.Kataloğunu incelediğimde inanın başım döndü.Express, Professional, Special, Junior, Sensitive ve Complete olarak tam 6 farklı seride diş macunları var.


LOVE  Special serisine ait.Ahududulu olan bu diş macunun aktif bileşenleri perilla çekirdeği ekstresi, dipatasyum, glisirrizinat, doğal disakkrit ve lizozimmiş.


İçeriğinde florür , sls, triklosan, klorheksidin, sakarinat ve alkol barındırmıyor.


Zaten dişlerden yana şu ara sıkıntıda olan ben bu diş macununu deneme fırsatı bulduğum için çok sevindim.Kokusunu da tadını da severek kullandım.Gerçekten ferah bir nefeslik sağlıyor.Diş etimdeki hassasiyeti ilk başlarda arttırdı ama sonra tamamen kesti.Kesinlikle tekrar alıp kullanacağım diş macunu markası olarak girdi hayatıma.Aklımda Siyah diş  macunu var .Erkekler için üretilmiş ama ben sanırım gene de onu deniyeceğim :) Canım Nilgün'üm de Bio Calcium 'lu olanı severek kullanmış ve yorumlamış.






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook