mim. nesneslis hakkında

Tavsiyesever'in Mimi

16:51

Merhaba :)

Sevgili Tavsiyesever yani Rabia'cığım çok sağolsun beni mimlemiş.Uzun zamandır mim yapmadığımı farkettim ve hemen  seve seve sorularına cevap vermek istedim.

1- Blog ismin neden bu? Nasıl karar verdin?  Değiştirmek ister misin? 

- Blog ismimin hikayesini şöyle anlatayım.İsmim Neslihan olduğu için çok yakın arkadaş çevrem beni Nes ya da Nesliş olarak çağırır.Blog ismiminde samimiyeti içeren bir isim olması gerek diye düşünürken NesNesliş  Ş olmadığı için Nesneslis oldu :) Söylenmesi biraz zor olsa da asla değiştirmeyi düşünmüyorum çünkü Nesneslis'i bir marka haline dönüştürmeye karar verdim.

2- Ne zamandır blog yazıyorsun? Genelde ne üzerine yazmak istiyorsun? Başka konularda da yazmayı ister misin? 

-Yaklaşık 1 sene 3 ay oldu :) Genelde makyaj ürünleri üzerine yazıyorum. Kesinlikle istiyorum.Zaten bloğumu ilk açarken de Hayat'a dair ne varsa.. olarak tanımladım ama malesef yoğunluğum sebebiyle kafamdaki istediğim yazıları yazamıyorum .Hatta bazen bunu yazılarımda da belirtiyorum.

3- Bir blogu beğenme şartların nelerdir?

-Kesinlikle samimiyet ve objektiflik. Evet görsellik ve yazı karakteri de çok önemli ama samimi bir yazı değilse bunlar beni asla cezbetmez.İsmini vermek istemiyorum ama görsel kalitesi çok çok süper olmayan ama gerçekten tarafsız yazan samimi blogger arkadaşlarım var.Ve onları sonuna kadar destekliyorum.

4- En sevdiğin kozmetik ürünün nedir? 

-Kesinlikle MASCARA Alırken kendimi ne kadar frenlemeye çalışırsam çalışayım çokta başarılı olduğum söylenemez :) Çünkü hayatımın rimelini henüz bulabilmiş değilim. Sürekli farklı  2-3 rimel sürüp çıkıyorum.

5- İlk kendi paranla ya da harçlığınla aldığın kozmetik ürünün nedir? 

- Ya bunu çok iyi anımsamıyorum ama sanırım şeffaf rimeldi.O zamanlardan belliymiş rimele düşkünlüğüm :)


6- En sevdiğin cilt bakım ürünün nedir?

-Aslında hepsini seviyorum çünkü hepsinin ayrı ayrı fonksiyonu var ama illa birini seçmek zorunda kalsaydım sanırım maske derdim :) Acaip eğleniyorum maskeliyken :):)

7-İlk aldığın bakım ürünün nedir?

- Maskeydi :) Eczanede satılan ölü çamur maskesiydi markayı hatırlamıyorum.

8- En sevdiğin high end marka, mineral kozmetik markası ve  drugstore marka nedir?

- Bana gör kesinlikle Tarte çünkü rujları dışında herşeyini sevdim.Ama Tarte sayılmaz ise  Chanel derim :)
Mineral de ise eskiden çok sık kullandığım ve başarılı bulduğum  İ.D Bare Minerals markasın . Hatta bu yazı bana güzel bir hatırlatma oldu ben tekrar döneyim o ürünlerime :) Drugstore olarak Türkiye dışında  Revlon  Türkiye 'de Wet'n Wild ve The Balm 

9- Seni geliştirme yönünde bir hobin var mı? Ya da gittiğin, bize de önerebileceğin bir kurs, eğitim var mı?


-Hmm güzel bir soru zamanında merak ettiğim ve birbiriyle alakasız istediğim bütün kurslara gittim.Mesela NLP, Aşçılık , Dünya Yemekleri gibi gibi.Özel bir eğitim kurumunda Estetisyenlik eğitimi yanı sıra farklı farklı yerlerden özel makyaj eğitimleri aldım.Çeşitli Workshop'lara katıldım.Ankara'da şu an malesef iyi hoca kalmadı hepsi İstanbul'a gitti .İyi ki zamanın da almışım bu konuda çok şanslıyım.İstediğim tek bir Workshop var o da  Samer Khouzami'nin Workshop'una katılmak .İstanbul'a gelirse kesinlikle gideceğim.Kendinizi geliştirebildiğiniz kadar geliştirin derim.Ben eğitim vermeyi de almayı da çok seviyorum.Farklı anlatım ve teknikler görebilmek adına ve imkanının el verdiği sürece her kursa gitmenizi öneririm  ( makyaj için )

10- Bir fobin var mı?

-Olmaz olur mu ama cıks söylemem :)

11- Mesleğin nedir? Sahip olmak istediğin başka bir meslek var mı?

-Mesleğim freelance Makyözlük.Bunun dışında babamın yanında çalışıyorum ve aynı zamanda 2. üniversitemi okuyorum :)


12- Evli misin? Bekar mısın? Çocuğun var mı? Aşık mısın?

Sadece bekarım desem yeterli sanırım :)


Bu mimi yapmak isteyen herkesi mimliyorum .Yaparsanız bana da haber vermeyi unutmayın lütfen .Umarım okurken zevk almışsınızdır.Herkese iyi bayramlar :)





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook