denedim biliyorum buluşma

Denedim Biliyorum Buluşma

20:44

Merhaba :)

Geçtiğimiz günlerde Denedim Biliyorum Ekibinin davetiyle (   Alice in Shoppingland (Burcu )   Bir Varım Bir Yokum ( Bengü )   Discotopu ( Sevgi ) ve Bu Benim Partim ( Fatma )    ) sponsorsuz, bol sohbetli , firmalara tepki amaçlı çok güzel bir buluşmaya katıldım.


Mekanımız herkesin ulaşabileceği Armada Downtown Food Club idi.Burayı ayrıca keşfetmek benim için süper oldu.

Yaklaşık 30-35 kişiydik.Denedim Biliyorum ekibi adına Sevgi bize çok güzel bir Hoşgeldin konuşması yaptı.Özellikle firmaların bize karşı olan tutumunu dile getirdiğinde alkış yağmuruna tuttuk :)
Sponsor yok, firma yok, bol bol sohbet dolu bir gün yaşadık.Tanımadığım, yeni blogger arkadaşlar keşfettim.Eski dostlarla bir araya gelip sohbet etme fırsatı buldum.Kısaca gerçekten çok keyif aldığım bir buluşma oldu.Bol bol fotoğraf da çekinmeyi unutmadık tabiki :)




Kızlar her sene bunu Geleneksel hale getirmeyi planladıklarını sölediler.Gerçekten çok sevindim.Çünkü ben hediyeden çok birbirimizi tanımayı, sohbet etmeyi seviyorum.Nedense blog dünyasına girdiğimden beri Blogger'lığı hırs edinmiş hatta kendilerini ünlü moduna sokan insanları gördükçe bu tarz buluşmaların sonuna kadar destekçisiyim !


Bengü , Ben , Burcu ve Sevgi

Çok teşekkürler hepinize . Aramızdaki yanlış anlaşılmaların giderilmesine ve yeni bir dostluğu adım attığımız için ben gerçekten çok mutlu oldum.








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook